Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Bagātais tētis, nabagais tētis grāmatas kopsavilkums', 1.
  • Konspekts 'Bagātais tētis, nabagais tētis grāmatas kopsavilkums', 2.
  • Konspekts 'Bagātais tētis, nabagais tētis grāmatas kopsavilkums', 3.
  • Konspekts 'Bagātais tētis, nabagais tētis grāmatas kopsavilkums', 4.
  • Konspekts 'Bagātais tētis, nabagais tētis grāmatas kopsavilkums', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ievads – Vajadzība pēc jaunām zināšanām

Kiyosaki atklāj, ka viņa bērni sāka apšaubīt tradicionālo pieeju – “mācies, dabū labu darbu, pelni algu”. Tas lika viņam atzīt, ka mūsdienu izglītība nesagatavo bērnus finanšu dzīvei, kur valda kredīti, nodokļi un ekonomiskā nenoteiktība.
Autors iepazīstas ar uzņēmēju, kuru dēvē par bagāto tēti — vīru, kas mācīja, kā likt naudai strādāt savā labā. Šis tēvs viņam kļuva par mentoru un iemācīja skatīties uz naudu kā uz rīku, nevis mērķi.

Kiyosaki uzsver, ka finanšu pratība nav luksuss, bet nepieciešamība.
Bērniem skolā māca matemātiku, vēsturi un gramatiku, bet ne to, kā pārvaldīt ienākumus, veidot pasīvus ienākumus vai saprast nodokļus.
Pasaule mainās, taču izglītības sistēma paliek nemainīga — tāpēc daudzi izglītoti cilvēki paliek finanšu grūtībās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants