Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 1.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 2.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 3.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 4.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 5.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.nodaļa.  Reklāmas kampaņas stratēģiskais plāns    1
1.1.  Situācijas analīze    1
1.1.1.  Preču un kompānijas pētījums    1
1.1.2.  Mērķauditorija    1
1.1.3.  Reklāmas vēstījums    1
1.1.4.  Reklāmas nesēju funkcijas    2
1.1.5.  SWOT analīze    2
1.2.  Reklāmas kampaņas koncepcijas izstrāde    3
1.2.1.  Attiecības ar IMK jeb Integrēto mārketinga komunikāciju    3
1.2.2.  Mediju plāns    3
2.2.3.  Reklāmas kampaņas forma un fāzes    3
2.nodaļa.  Reklāmas budžeta plāns    4
Darba fragmentsAizvērt

Mērķauditorija, kas tika izvēlēta izvērtējot demogrāfisko un psiholoģisko patērētāja portretu, koncentrējas urbanizētā vidē, tādēļ efektīvākie informācijas līdzekļi, kas visvieglāk pieejami pilsētu iedzīvotājiem, ir reklāmu stabi un izkārtnes pilsētu ielās.

2.2.3. Reklāmas kampaņas forma un fāzes

Tiek izmantots „ķircinošā” reklāmas kampaņas veids nepārtrauktajā formā.
1.fāze.
Šī fāze norisinās divas nedēļas, kurās tirgus tiek sagatavots jaunai precei. Tā kā tiek izmantots „ķircinošais reklāmas kampaņas veids, sākotnējais sludinājums, kas tiek izmantots pirmajā fāzē, sniedz ar produktu nesaistītu informāciju, kas piesaista patērētāja uzmanību un interesi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants