Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 1.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 2.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 3.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 4.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 5.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 6.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 7.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 8.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 9.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 10.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 11.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 12.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 13.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 14.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 15.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 16.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 17.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 18.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 19.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 20.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 21.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 22.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 23.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 24.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 25.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 26.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 27.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 28.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 29.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 30.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 31.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 32.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 33.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 34.
  • Referāts 'Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas', 35.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Teorētiskā daļa    7
1.1.  Tirgus veidi    7
1.1.1.  Izmantotāju tirgus    7
1.2.  Tirgus izpēte    8
1.2.1.  Tirgus izpētes procesa raksturojums    11
1.2.2.  Tirgus iespēju analīze    12
1.3.  Tirgus segmentācija    13
1.3.1.  Tirgus segmentācijas būtība    14
1.3.2.  Izmantotāju tirgus segmentācijas pazīmju raksturojums    14
1.4.  Mērķtirgus noteikšana    17
1.4.1.  Pieprasījuma vērtēšanas un mērīšanas pamatprincipi    17
1.4.2.  Pieprasījuma prognozēšana    17
2.  Praktiskā daļa    19
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    19
2.1.1.  Uzņēmuma personāls    19
2.1.2.  Uzņēmuma finansiālais stāvoklis    21
2.2.  Tirgus attīstības iespējas    22
2.3.  Zivju produkcijas tirgus iespējas    26
2.4.  Zivju un zivju produktu realizācija    30
2.6.  Konkurenti    33
2.7.  Reklāma    34
2.8.  Uzņēmuma riska faktoru analīze    34
  Secinājumi un priekšlikumi    35
Darba fragmentsAizvērt

Tā kā mūsdienās nekas nestāv uz vietas, arī uzņēmējdarbībai ir jāattīstās vēl plašāk, tādēļ uzņēmumiem ir jāmeklē jaunas tirgus nišas, jauni klienti, jaunas iespējas kā palielināt savu peļņu.
Zvejnieku kompānija SIA X mērķis ir izpētīt un analizēt savas tirgus attīstības iespējas.
Īss galveno zvejniecības problēmu izklāsts ļauj saprast, kā reāli noris nozares darbība.
Valsts nepietiekami rūpējas par eksportu, trūkst resursu, nodokļu nasta ir pārāk smaga un nelietderīga, nav gala nodevām un maksājumiem, cenas par degvielu ir augstas, turpretī par zivīm – zemas. Visu šo minēto faktoru dēļ vairākumam firmu legālā zvejniecība ir nerentabla. No vienas puses, šie faktori, no otras puses, pašu zvejnieku vēlēšanās iegūt ar nodokli neapliekamo peļņu, pamudina zvejniekus uz tīšu nozveju apjomu un cenu samazināšanu zvejas žurnālos, deklarācijās un pavadzīmēs. Tas kļūst iespējams kontroles trūkuma dēļ.
Nereģistrētā nozveja un peļņa padara nozari par izdevīgu un iesaista kapitālu un cilvēku resursus šajā biznesa veidā. Starptautiskais zivrūpniecības lobijs daudzus gadus pretojas zveju radikāli ierobežojošu pasākumu ieviešanai. Zvejas firmas turpina iegūt lielu peļņu, legāli vai galvenokārt nelegāli pārzvejojot zivju resursus un noslēpjot ieņēmumus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants