Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums literatūrā 4.klasei', 1.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums literatūrā 4.klasei', 2.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums literatūrā 4.klasei', 3.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums literatūrā 4.klasei', 4.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums literatūrā 4.klasei', 5.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums literatūrā 4.klasei', 6.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums literatūrā 4.klasei', 7.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums literatūrā 4.klasei', 8.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums literatūrā 4.klasei', 9.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums literatūrā 4.klasei', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Latviešu valoda
Tēlu runas atveidē veido dialogus un monologus; atveido tēlam raksturīgas valodas īpatnības. Pievērš uzmanību lielo sākumburtu lietošanas nosacījumiem.

Datorika
Savus sacerētos stāstus ieraksta un atskaņo klases vai skolas pasākumā.
SKOLA. Kā rakstnieku darbos un cilvēku pieredzes stāstos atklājas skolas ikdiena dažādos laikos? 4 stundas

Dažādu laikmetu literāru darbu lasīšana
un salīdzināšana. 1
Lasa un analizē mācīšanās mērķim atbilstošus dažādu laikmetu literāros darbus.
Izsaka savu viedokli par lasīto. Lasa dažādu laikmetu literāro darbu fragmentus, piemēram, I. Ķesteres stāsta Skolas spoks un Sudrabu Edžus stāsta Dullais Dauka fragmentus.
Izvēlas piemērotāko lasīšanas stratēģiju un iepazīst vienu no stāstiem pilnā apjomā.
Stāsta par iepazītajiem literārajiem tēliem, atstāsta literārajos darbos iepazītās situācijas skolā dažādos laikmetos, izmantojot grafisko organizatoru – paša veidotus (pēc parauga) lasītāja pierakstus.
Analizē (salīdzina un vērtē) tēlus un to rīcību.
Patstāvīgi noskaidro nezināmo vārdu nozīmes, izmantojot vārdnīcas.

Atlants