Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 1.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 2.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 3.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 4.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 5.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 6.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 7.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 8.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 9.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 10.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 11.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 12.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 13.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 14.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 15.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 16.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra konstatētie pārkāpumi', 17.
Darba fragmentsAizvērt

PTAC 'Rīgas satiksmei' piemēro 6000 eiro lielu sodu
Pārkāpums radās:
Par Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpumiem.
PTAC konstatējis ētikas normu pārkāpumu, kā arī reklāmā sniegtu nepatiesu informāciju kā arī informācija tiek noklusēta vai pasniegta neskaidri.
Sekas:
Piemērots 6000 eiro liels sods.

Secinājumi
Patērētājs ar reklāmu starpniecību bieži tiek maldināts vai nesaņem pilnvērtīgu informāciju, un Rīgas pašvaldības uzņēmums «Rīgas satiksme», to ir veikusi vairākas reizes.
Sabiedrībai nav vienkārši izsekot līdzi reklāmas likumdošanai, tāpēc dēļ nepatiesas vai nepilnīgas informācijas saņemšanas, kļūst par reklāmu upuriem.

Priekšlikums
Reklāmas likums - reglamentē reklāmas izgatavošanu un izplatīšanu, aizsargā personu, kā arī kopumā visas sabiedrības intereses reklāmas jomā un spēj veicināt godīgu konkurenci, bet sabiedrībā, kā novērojām, izstrādājot šo patstāvīgo darbu, likums regulāri tiek pārkāpts un neievērots, tāpēc PTAC būtu jāizstrādā papildus semināri/konferences uzņēmējiem, lai informētu viņus par to kā nemaldināt paterētāju un informatīvās reklāmas vai bukletus, lai patērētājs pārzinātu savas tiesības ja reklāma nav kompetenta.

Atlants