Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Komunikācija', 1.
  • Konspekts 'Komunikācija', 2.
  • Konspekts 'Komunikācija', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Situācija norisinājās darba procesā. Esot pārdevējas lomā, apkalpoju klientu, kuram bija radušies jautājumi par preci. Komunikācija sākās ar sasveicināšanos, kur es kā adresants sveicināju adresātu pasmaidot un pamājot ar galvu. Uzklausot klienta vēlmes un uzdodot papildjautājumus par interesējošo preci, kopā ar klientu atradām viņam vēlamo preci. Turpinot komunikāciju, klients apmierināts ar iegūto informāciju un preci, to iegādājās un atvadoties devās projām.

Dialogs sākas ar formālu uzrunu – sasveicināšanos, kurai seko acu kontakts un smaids, lai cilvēks justos gaidīts tajā vietā, kur ir ieradies. Sarunu uzsāku es, uzdodot klientam atvērtā tipa jautājumu, lai noskaidrotu ar kādu mērķi viņš te ir ieradies. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants