Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Spēles un attīstošie vingrinājumi bērnudārzā', 1.
  • Konspekts 'Spēles un attīstošie vingrinājumi bērnudārzā', 2.
  • Konspekts 'Spēles un attīstošie vingrinājumi bērnudārzā', 3.
  • Konspekts 'Spēles un attīstošie vingrinājumi bērnudārzā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

„Pasakas”
Attīsta saskarsmes iemaņas, iztēli, fantāziju.
Bērnus sadala grupiņās un izlozē pasaku nosaukumus. Piem. Ansītis un Grietiņa, Sarkangalvīte, Abru taisītājs, u.c. Tad grupiņām ir jāizdomā ātrs sižets – var būt satīrisks, var būt komisks, vai pat dažādu žanru – pantomīma, traģēdija utt. Un parāda citām grupiņām savu priekšnesumu.

„Sakāmvārdi”
Attīsta tēlaino domāšanu, iztēli, runu un saskarsmi.
Sadalās pa komandām vai vismaz pa dažiem pāriem. Tā komanda, kas atdalās no pārējiem, novienojas kādu sakāmvārdu rādīs. Atgriežoties, pēc principa „mēmais šovs”, pārējiem jāatmin sakāmvārds.
Piemēram – Kā vējš skrien, kā miets atduras.
Septiņreiz nomēri un tikai vienreiz nogriez.
Acis darba izbijās, rokas darba nebijās.
Cāļus skaita rudenī.
Nerausti lauvu aiz ūsām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants