Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'S.Frenē mācīšanas metodes ietekme uz mācību procesu sociālo zinību stundās 4.kla', 1.
  • Konspekts 'S.Frenē mācīšanas metodes ietekme uz mācību procesu sociālo zinību stundās 4.kla', 2.
  • Konspekts 'S.Frenē mācīšanas metodes ietekme uz mācību procesu sociālo zinību stundās 4.kla', 3.
  • Konspekts 'S.Frenē mācīšanas metodes ietekme uz mācību procesu sociālo zinību stundās 4.kla', 4.
  • Konspekts 'S.Frenē mācīšanas metodes ietekme uz mācību procesu sociālo zinību stundās 4.kla', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Franču pedagogs S.Frenē (1896-1966) – viens no 20.gs. netradicionālo pedagoģisko teoriju atbalstītājiem. Viņa alternatīvā teorija veidota, ņemot vērā personības īpatnības. Tā balstās uz visu mācību procesā iesaistīto cilvēku attiecību demokrātiskumu, savstarpēju cieņu un labvēlību un īstenojas brīvā atklātā darbā, kas atrisina individualitātes izpausmes. Skolotājam jācenšas sekmēt tādu darbu, kurā skolēni mācās un domā patstāvīgi un paši atrod ceļu uz izziņas procesu.
S.Frenē uzsvēris, ka viņa sistēmas pamatā ir personīgā pieredze. Savā praktiskajā skolas darbā viņš izstrādāja mācību metodes, kuru starpā īpaši nozīmīga ir t.s. brīvo tekstu metode. Kas ir S.Frenē brīvie teksti? …

Autora komentārsAtvērt
Atlants