Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 1.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 2.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 3.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 4.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 5.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 6.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 7.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 8.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 9.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 10.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 11.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 12.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 13.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 14.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 15.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 16.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 17.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 18.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 19.
  • Referāts 'Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Reklāmas attīstība    5
1.1.  Reklāmas būtība    6
1.2.  Reklāmas klasifikācija, tipi, mērķi un uzdevumi    7
1.3.  Reklāmas līdzekļi un to ietekme uz patērētāju    9
2.  A/S Berendsen Teksila Serviss raksturojums    12
2.1.  Uzņēmuma struktūra    13
2.2.  Uzņēmuma finansiālie rādītāji    14
3.  A/S Berendsen Tekstila Serviss reklāmas analīze    16
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotās Literatūras un avotu saraksts    20
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi par A/S Berendsen Tekstila Serviss reklāmu:
• Ar reklāmas palīdzību ir iespējams uzlabot uzņēmuma tēlu klientu redzējumā.
• Berendsen strādā tādā nozarē kur reklāmas izdošanai nav noteikumi, kas to spētu būtiski ietekmēt.
• Uzņēmuma izvirzītie nosacījumi papildus nereklamēties stādā, bet ne pietiekami, jo ir publikas daļa, kas nav pazīstami ar Berendsen produktiem
• Berendsen reklāma esošiem klientiem ir ļoti pārliecinoša un plaša.
• Izvērtējot reklāmas veidus, Berendsen tomēr sevi diezgan daudz reklamē.
• Reklāma vienmēr ir krāsaina, klientu acīm uzrunājoša.

Priekšlikumi:
• Reklāma jāveido tāda, lai tā piesaistītu dažādu mērķauditoriju.
• Veidojot reklāmu jāņem vērā daudz un dažādas aktivitātes un notikumi, kas notiek apkārt, jo reklāma tiek izveidota vienreiz un to vajadzētu biežāk pamainīt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants