SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi par A/S Berendsen Tekstila Serviss reklāmu:
• Ar reklāmas palīdzību ir iespējams uzlabot uzņēmuma tēlu klientu redzējumā.
• Berendsen strādā tādā nozarē kur reklāmas izdošanai nav noteikumi, kas to spētu būtiski ietekmēt.
• Uzņēmuma izvirzītie nosacījumi papildus nereklamēties stādā, bet ne pietiekami, jo ir publikas daļa, kas nav pazīstami ar Berendsen produktiem
• Berendsen reklāma esošiem klientiem ir ļoti pārliecinoša un plaša.
• Izvērtējot reklāmas veidus, Berendsen tomēr sevi diezgan daudz reklamē.
• Reklāma vienmēr ir krāsaina, klientu acīm uzrunājoša.
Priekšlikumi:
• Reklāma jāveido tāda, lai tā piesaistītu dažādu mērķauditoriju.
• Veidojot reklāmu jāņem vērā daudz un dažādas aktivitātes un notikumi, kas notiek apkārt, jo reklāma tiek izveidota vienreiz un to vajadzētu biežāk pamainīt.
…