Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.08.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 1.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 2.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 3.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 4.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 5.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 6.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 7.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 8.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 9.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 10.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 11.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 12.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 13.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 14.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 15.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 16.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 17.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 18.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 19.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 20.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 21.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 22.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 23.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 24.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 25.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 26.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 27.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 28.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 29.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 30.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 31.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 32.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 33.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 34.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 35.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 36.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 37.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 38.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 39.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 40.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 41.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 42.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 43.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 44.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 45.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 46.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 47.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 48.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 49.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 50.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 51.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 52.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 53.
  • Referāts 'IT pakalpojumu pārvaldība ar ITIL pieejas pielietošanu', 54.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  ITIL    4
  IT pakalpojumu pārvaldība    6
  ITIL pieejas moduļi    7
  Pakalpojumu piegāde    9
  Pakalpojumu atbalsts    15
  Literaytūras saraksts    22
Darba fragmentsAizvērt

Darbā tiks izskatīts, kā ar ITIL pieejas palīdzību var nodrošināt IT pakalpojumu kvalitāti projektā, kura mērķis ir datorizētas projektēšanas ieviešana ražošanā.
Pēdējos gados tika atzīts, ka informācija ir vissvarīgākais stratēģiskais resurss, kuru jāpārvalda ikvienā organizācijā. Mūsdienu ražošanas uzņēmumi, kas izstrādā lielu produkcijas nomenklatūru un aktīvi konkurē savā starpā tirgū, pastāvīgi atrodas jauno produktu projektēšanas un atbilstošu tehnoloģisko procesu izstrādāšanas posmā. Datorizētas projektēšanas un ražošanas (CAD/CAM) sistēmas izmantošana ražošanā nodrošina ātru produkcijas projektēšanu, kā arī tehnoloģisko līniju ar datoru skaitlisko vadību ieprogrammēšanu atbilstoši izveidotam projektējumam.
Svarīgi apzināties, ka informācijas uzkrāšanas, analīzes, veidošanas un sniegšanas organizācijas ietvaros pamatā ir biznesā pielietojamo Informācijas komunikācijas tehnoloģijas (Information Communication Technology - ICT) sistēmu un IT pakalpojumu kvalitāte. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants