Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Tirdzniecības aģenta amata apraksts', 1.
  • Paraugs 'Tirdzniecības aģenta amata apraksts', 2.
  • Paraugs 'Tirdzniecības aģenta amata apraksts', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Pamatuzdevumi:
4.1.Pārstāvēt uzņēmumu un tā intereses pārrunās, darījumu noslēgšanā (bez līgumu parakstīšanas tiesībām) un citos darījumos ar juridiskām personām sakarā ar ABC piederošo tabakas izstrādājumu un ar to saistīto preču realizāciju viņam iedalītajā Latvijas teritorijas daļā.
4.2. Veikt uzņēmuma cenu, pārdošanas, mārketinga un citas tekošas politikas realizāciju.
4.3. Sekot ārējo apstākļu izmaiņām, kā arī tieši vai netieši nodrošināt firmas politikas efektīvu izpildīšanu.

5.Funkcijas un pienākumi

5.1. Attiecību veidošana ar klientu, līguma slēgšana un sadarbība ar klientu.
5.1.1.Aģentam jāpārstāv uzņēmums un tās intereses sarunās ar Sabiedrības klientiem, dažādu darījumu noslēgšanā, kur Darbiniekam nav paraksta tiesību, kā arī jāveic citas darbības ar juridiskām personām, kur Darbinieka pienākums ir kompānijas XYZ produkcijas (turpmāk tekstā "Produkcija") izplatīšana viņam norādītajā teritorijā.
5.1.2.Jāatbild par XYZ sortimenta izvietošanu visās tirdzniecības vietās, kurām ir licences tabakas izstrādājumu mazuma vai vairumtirdzniecībai.
5.1.3.Aģents ir atbildīgs par visu līgumu izpildi, ja tie ir noslēgti ar pircējiem viņam iedalītajā teritorijā.
5.1.4.Jākontrolē līgumu beigšanas termiņus un savlaicīgi noformē dokumentus līgumu
pārslēgšanai vai jāizbeidz darbību ar konkrētu klientu (saskaņojot to ar tirdzniecības vadītāju).
5.1.5.Aģentam ir jābūt visai nepieciešamajai informācijai par katru pircēju un savlaicīgi jāinformē firmas vadību par būtiskām izmaiņām un noteikumiem pircēja darbā, t.i. statusa un struktūras izmaiņas, prezentācijas, svētki utt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants