Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mediju auditoriju pētījumi, to pielietojums reklāmas kampaņu izstrādē', 1.
  • Konspekts 'Mediju auditoriju pētījumi, to pielietojums reklāmas kampaņu izstrādē', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Kādas auditorijas pētniecības firmas Jūs zināt, un kādas darbojas Latvijā, Baltijā?
Darba autore personīgi zin tikai vienu auditorijas pētniecības firmu – TNS Latvia. Tas skaidrojams ar to, ka šī pētniecības firma ir vienīgā, ar kuru darba autorei ir bijusi saskare.
Tomēr TNS Latvia nav vienīgais auditorijas pētniecības uzņēmums. Latvijas tirgū papildus šim uzņēmumam darbojas tādi pētnieciskie uzņēmumi kā Latvijas fakti, AGB un GfK, Data Serviss, SKDS, Mediastat.
TNS Latvia uzsāka savu darbību Latvijas tirgū 1992. gadā, lai gan ar citu nosaukumu. Ilgus gadus šis uzņēmums ir bijis monopolstāvoklī, tomēr nesen šī uzņēmuma pozīcijas “sašķobījās” dēļ tā, ka par tā darbību bija neapmierināti daudzi mēdiju pārstāvji.…

Atlants