Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Bezjē līknes attēlošana', 1.
  • Konspekts 'Bezjē līknes attēlošana', 2.
  • Konspekts 'Bezjē līknes attēlošana', 3.
  • Konspekts 'Bezjē līknes attēlošana', 4.
  • Konspekts 'Bezjē līknes attēlošana', 5.
  • Konspekts 'Bezjē līknes attēlošana', 6.
  • Konspekts 'Bezjē līknes attēlošana', 7.
  • Konspekts 'Bezjē līknes attēlošana', 8.
  • Konspekts 'Bezjē līknes attēlošana', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Darba uzdevums
Izveidot tādu lietotni Delphi integrētā izstrādes vidē, kas realizētu Bezjē līknes algoritmu, ļaujot gala lietotājam ievadīt vēlāmās kontrolpunktu koordinātes un starppunktu skaitu – attēlojot iegūto rezultātu divdimensiju veidā, kā arī izrakstot līknes pikselu punktus ar to risināšanas parametriem tabulas veidā.
Algoritma pamatprincips.
1)Nosaka sākumpunktu (P0);
2)Nosaka soli t, ar kuru tiks skaitīti punkti;
3)Sākot ar t = 0, līdz t = 1 izmantojot t kā iteratīvo soli:
a)Nosaka Bernšteina polinomu solī t;
b)Nosaka punkta koordinātes solī t;
c)Attēlo uz ekrāna punktu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants