Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 1.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 2.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 3.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 4.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 5.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 6.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 7.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 8.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 9.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 10.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 11.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 12.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 13.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 14.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 15.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 16.
  • Konspekts 'Personāla politika restorānā "Mango"', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Personāla motivācijas sistēma

Restorāna vadība uzskata, ka tā darbinieki ir vissvarīgākais uzņēmumam pieejamais resurss. Pieaugošā konkurence un klientu vajadzību spektra paplašināšanās prasa no darbiniekiem aizvien jaunas zināšanas un prasmes. Darbinieku kompetence kļūst par galveno uzņēmuma virzītājspēku. Lai sagatavotu labu speciālistu, ir nepieciešams vismaz pusgads praktiskās darba pieredzes, un tādēļ svarīgs uzņēmuma mērķis ir radīt tādus apstākļus, lai speciālists paliktu firmā un nevēlētos no tās aiziet. Protams, ir jārēķinās, ka darbs restorānā daudziem darbiniekiem ir pagaidu darbs studiju laikā, un līdzko tiks pabeigta augstskola, šie darbinieki mēģinās atrast darbu savā specialitātē. Lai noturētu darbinieku firmā, darbinieku dzīvi vadība mēģina organizēt tā, lai viņiem būtu vēlēšanās strādāt tieši šeit.
Viesmīļiem kā prēmija vai papildus piemaksa tiks noteikta komisijas alga. Katra mēneša beigās tiks veikts pārskats par personīgo ietirgojumu un izmaksāti 2 % no šīs summas, kas ļoti labi motivēs šos darbiniekus kvalitatīvi apkalpot un veicināt pārdošanu, ceļot savu apgrozījuma procentu.
Ik pēc trīs mēnešiem jeb katru kvartālu tiks izmaksātas prēmijas labākajiem darbiniekiem. Labākie darbinieki tiek noteikti pēc vairākiem kritērijiem:
1. darba ražīgums (nostrādāto stundu daudzums un ietirgojums)
2. darba disciplīna
3. atsauksmes no darba kolēģiem (iekšējais balsojums)
4. attieksme pret veicamo darbu
Darba apstākļi:
Uzņēmums cenšas nodrošināt optimālu darba vietas iekārtojumu un aprīkojumu, pēc iespējas respektējot darbinieku vēlmes. Darbiniekiem būs nodrošināta ēdināšana uzņēmumā 3x dienā. Uzņēmums bez maksas nodrošinās darbiniekus ar darba apģērbu. Vakara maiņas darbinieki tiks aizvesti uz mājām, neatkarīgi no dzīvesvietas.

Sabiedriskie kontakti:
Uzņēmums 2x gadā organizēs un apmaksās personāla balles ( Ziemassvētkos un vasarā-Sporta spēles). Reizi trijos mēnešos uzņēmuma vadība organizē dzimšanas dienas svinības visiem tiem darbiniekiem, kam šajos trijos mēnešos ir bijusi dzimšanas diena.


Apmācību iespējas:
Labākajiem darbiniekiem būs iespējams apmeklēt firmas apmaksātus svešvalodu kursus. Servisa personālam tiks organizēti speciālie semināri par klientu apkalpošanu. Dažādu speciālo semināru apmeklēšana kvalifikācijas paaugstināšanai Latvijā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants