Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Solāriju studiju nozares analīze', 1.
  • Referāts 'Solāriju studiju nozares analīze', 2.
  • Referāts 'Solāriju studiju nozares analīze', 3.
  • Referāts 'Solāriju studiju nozares analīze', 4.
  • Referāts 'Solāriju studiju nozares analīze', 5.
  • Referāts 'Solāriju studiju nozares analīze', 6.
  • Referāts 'Solāriju studiju nozares analīze', 7.
  • Referāts 'Solāriju studiju nozares analīze', 8.
  • Referāts 'Solāriju studiju nozares analīze', 9.
  • Referāts 'Solāriju studiju nozares analīze', 10.
  • Referāts 'Solāriju studiju nozares analīze', 11.
  • Referāts 'Solāriju studiju nozares analīze', 12.
  • Referāts 'Solāriju studiju nozares analīze', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārējs nozares raksturojums    4
2.  Konkurentu raksturojums    6
3.  Statistika    10
4.  ID (iespēju un draudu) analīze    12
  Secinājumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā gada laikā ir atptuveni 185 saulainas dienas. Tieši gada drūmākajos mēnešos, kad dienas garums ir ne ilgāks par 7 stundām un ir lielāks apmākušos dienu skaits, katrs astoņpadsmitais pieaugušais (no kuriem vidēji 80 % ir sievietes) ir pakļauts tā saucamajai „sezionālajai” jeb „ziemas” depresijai. Iepriekš minēto depresiju izraisa saules trūkums un tas ir tiešais cēlonis iedzimto bioloģisko ritmu realizācijā. Sezionālā depresija sāk izpausties oktobra beigās un turpinās līdz pat aprīļa vidum. Šajā periodā ir novērojams paaugstināts depresīvs noskaņojums, miegainums, koncentrēšanās trūkums, tiek izstrādāts mazāks seratonīna (laimes hormona) daudzums, slikts garstāvoklis, nervozitāte, kāre pēc saldumiem.1
UVB staru ietekmē, cilvēka ādā izstrādājas D vitamīns, kas ir nepieciešams daudzām šūnu funkcijām, piemēram, kalcija uzsūkšanai.
Manam biznesa plānam izvēlētā nozare pēc NACE klasifikatora atbilst „Frizieru un skaistumkopšanas pakalpojumu” (NACE 2. - 96.02) nozarei, bet, tā kā šī nozare ir ļoti plaša un manam biznesa plānam izvēlētā tēma ir tieši solāriju studija, tad šajā darbā tika veikta tikai solāriju studiju darbības analīze, kas ir uzskatāmi par maniem tiešajiem konkurentiem.
Ideja, veidot solāriju studiju, radās apmeklējot vairākas Rīgas solāriju studijas un vietas, kur šos pakalpojumus piedāvā. Nākas secināt, ka Rīgā ir ļoti maz šo pakalpojumu sniedzēju, kas ir specializējušies tieši šajā jomā, visvairāk ir dažādu skaistomkopšanas salonu un frizētavu, kuri kā vienu no pakalpojumiem piedāvā arī solāriju pakalpojumus, bet bet bieži vien šie pakalpojumi nav kvalitatīvi, personāls nespēj sniegt vajadzīgo informāciju, nav liela sauļošanās kosmētikas piedāvājuma klāsta.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants