Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Mārketinga koncepciju raksturojums', 1.
  • Eseja 'Mārketinga koncepciju raksturojums', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumi var izvēlēties vadīties vai nevadīties pēc mārketinga koncepcijām. Latvijā pārsvarā izmanto produkcijas un produkta koncepcijas, jo Latvijas tirgus vēl nav tik labi attīstījies, lai apmierinātu visas sabiedrības intereses, un lai nodrošinātu ekoloģiski tīru produkciju, nekaitīgu dabai.
Mārketinga koncepcijas izmanto daudzas kompānijas gan lielas, gan mazas, taču vēl aizvien ir daudzas firmas, kuras nenovērtē mārketinga idejas nepieciešamību. Koncepcija ir sistematizēti apkopoti uzskati par kādu parādību vai procesu. Mārketinga koncepcija - uzņēmuma darbības filozofija, kas virzīta uz klientu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, nodrošinot panākumus uzņēmumam.
Viena no mārketinga koncepcijām – uzņēmuma zīmola radīšana. Lai zīmols kļūtu pazīstams un pieprasīts, tam ir jāvelta ļoti daudz laika, tas var prasīt vairākus gadus un pat tad nepastāv nekādas garantijas, ka kādā brīdī viss ieguldītais darbs nebūs izrādījies veltīgs, taču tas ir process, kuram izgājuši visi pazīstamie zīmoli un pateicoties kam gan Coca cola, gan Nike, gan arī Adidas mēs pazīstam un jau izdzirdot tikai nosaukumu saprotam, ko mēs varam no šī uzņēmuma sagaidīt. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants