Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kvalitātes vadība', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība', 5.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība', 6.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība', 7.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība', 8.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība', 9.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība', 10.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība', 11.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Augstākā vadība, jāpierāda savu apņemšanos QMS, izstrādājot politiku, mērķus un plānus un nodrošina, lai sasniegtu klientu un juridiskajām prasībām. Organizācija noteic pienākumus un pilnvaras, un izveidot efektīvu iekšējo sakaru sistēma:
1. Vadības apņemšanās, likumdošanas un reglamentētās sfēras prasību izpildes nozīmīguma izskaidrošanu organizācijai;
2. Klientu uzmanība;
Klientu apmierinātības sasniegšanas nolūkā augstākajai vadībai jāpanāk, lai klientu prasības tiktu noteiktas un apmierinātas.
3. Kvalitātes politika;
a) jāatbilst organizācijas mērķiem,
b) jāietver apņemšanos izpildīt nepieciešamās prasības un nepārtraukti uzlabojot kvalitātes pārvaldības sistēmas efektivitāti,
c) Jānodrošina pamatu kvalitātes mērķu izstrādāšanai un pārskatīšanai,
d) Jāizskaidro, lai organizācijā izprastu, un pārskatītu tās piemērotību un nepieciešamību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants