Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Jūras transports', 1.
  • Referāts 'Jūras transports', 2.
  • Referāts 'Jūras transports', 3.
  • Referāts 'Jūras transports', 4.
  • Referāts 'Jūras transports', 5.
  • Referāts 'Jūras transports', 6.
  • Referāts 'Jūras transports', 7.
  • Referāts 'Jūras transports', 8.
  • Referāts 'Jūras transports', 9.
  • Referāts 'Jūras transports', 10.
  • Referāts 'Jūras transports', 11.
  • Referāts 'Jūras transports', 12.
  • Referāts 'Jūras transports', 13.
  • Referāts 'Jūras transports', 14.
  • Referāts 'Jūras transports', 15.
  • Referāts 'Jūras transports', 16.
  • Referāts 'Jūras transports', 17.
  • Referāts 'Jūras transports', 18.
  • Referāts 'Jūras transports', 19.
  • Referāts 'Jūras transports', 20.
  • Referāts 'Jūras transports', 21.
  • Referāts 'Jūras transports', 22.
  • Referāts 'Jūras transports', 23.
  • Referāts 'Jūras transports', 24.
  • Referāts 'Jūras transports', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  Kuģošanas joslas pasaules tirdzniecībā    4
1.1.  Jūras transporta pārvadājumu klasifikācija    6
1.2.  Lielākās jūras transporta kompānijas    9
2.  Jūras transporta kravu pārvadājumi Latvijas ostās    12
2.1.  Latvijas ostas    13
3.  Tiesiskais regulējums jūras pārvadājumos    17
3.1.  Starptautiskais tiesiskais regulējums    18
4.  Jūras transporta nākotne    19
  Secinājumi    21
  Bibliogrāfiskais saraksts    22
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējo gadu laikā Rīgas Brīvosta ir pārspējusi Ventspils Brīvostu kravu pārkraušanas daudzuma ziņā. Ventspils Brīvostas pārkrauto kravu daudzuma samazinājums ir skaidrojams ar to, ka ir samazinājies kravu apjoms vienā no ostas termināliem – Ventspils Nafta.
Liepājas osta galvenokārt orientējas uz eksporta un importa pakal-pojumu sniegšanu, tadēļ kopējais parkrauto kravu daudzums pēdējos gados būtiski nav mainījies.
Nozares eksperti ir norādījuši, ka pastāv konkurence starp Latvijas ostām un tam ir nelabvēlīga ietekme uz Latvijas jūras transporta nozari kopumā.
Būtu nepieciešams izstrādāt vienotu ilgtermiņa stratēģiju visām trim lielākajām ostām, jo atsevišķa šo ostu konkurence vienā valsts teritorijā nenāk par labu visai nozarei kopumā.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants