Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Bērna sociālās problēmas un to risinājumi', 1.
  • Konspekts 'Bērna sociālās problēmas un to risinājumi', 2.
  • Konspekts 'Bērna sociālās problēmas un to risinājumi', 3.
  • Konspekts 'Bērna sociālās problēmas un to risinājumi', 4.
  • Konspekts 'Bērna sociālās problēmas un to risinājumi', 5.
  • Konspekts 'Bērna sociālās problēmas un to risinājumi', 6.
Darba fragmentsAizvērt

5. Emociju pašregulācijas grūtības un agresija
Zanei ir grūtības kontrolēt savas darbības, paredzēt to sekas, kā arī iespējamās briesmas. Meitene tiek rūpīgi uzmanīta gan rotaļājoties rotaļlaukumā, gan mājās, gan bērnudārzā, lai nenodarītu pāri ne sev, ne citiem bērniem. Vecāki ar attēlu palīdzību māca Zanei izpratni par citu cilvēku emocijām un tām atbilstošām sejas izteiksmēm – sāpes, prieks, asaras, skumjas u.tml. Tāpat, tiek mēģināts paskaidrot, kādas izjūtas pārdzīvo citi cilvēki fiziskas ietekmēšanas gadījumā. Lai atbrīvotos no iekšējās spriedzes un mazinātu emocionālās sfēras traucējumus, Zane apmeklē arī smilšu spēļu terapijas kursu. Uzbudināmības, agresijas un dusmju lēkmju mazināšanai ārsts ir nozīmējis Zanei medikamentozās terapijas kursu.
Nelielas pārmaiņas vai ierastās rutīnas izmaiņas var izsaukt Zanē bailes, kas savukārt rezultājās agresīvā reakcijā un neadekvāta uzvedībā. Lai izvairītos no šādām situācijam, vecāki rūpīgi analizē kādas sekas varētu radīt jebkāda veida vides, dienas ritma vai aktivitāšu maiņa. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants