Tēma: Dzīves scenāriji.
Mērķi:
1.Veicināt izpratnes veidošanos par dzīves scenārijiem, prast noteikt pie kura dzīves scenārija pieder pats skolēns;
2.Veicināt prasmes uzklausīt otru cilvēku;
3.Veicināt prasmi sadarboties;
4.Veicināt empātijas attīstību;
5.Veicināt prasmi pasniegt informāciju;
Uzdevumi:
1.Mazināt spriedzi, izmantojot sākuma jautājumu:” Kas jauns, labs ir noticis šodien?”;
2.Noorganizēt Prāta vētru – Kas tavuprāt ir Dzīves scenāriji?
3.Piedāvāt skolēniem grupu darbu un izskaidrot veicamo uzdevumu;
4.Paskaidrot, kā pierakstīt citu skolēnu sniegto informāciju;
Metodiskie materiāli:
1.Izdales materiāls grupu darbam ( sakopēts );
2.Darba lapa Dzīves scenāriji;
Metodes:
1.Aplis;
2.Dialoģiskā metode;
3.Prāta vētra;
4.Grupu darbs – veselā salikšana no daļām;
Mērķauditorija:
Alūksnes vidusskolas 11. a un 11. b klases skolēni. Vecums 16 – 17 gadi.…