Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Mācību stundas – Dzīves scenāriji, plānojums    3
  Stundas organizācija laikā un stundas gaitas apraksts    4
  Plkst.11 10 – 11 50, 11. A klase    4
  Plkst.12 20 – 13 00, 11. B klase    5
  Dienasgrāmata    6
  08.04.2004. plkst.11 10 – 11. A klase    6
  08.04.2004. plkst.12 20 – 11. B klase    7
Darba fragmentsAizvērt

Tēma: Dzīves scenāriji.
Mērķi:
1.Veicināt izpratnes veidošanos par dzīves scenārijiem, prast noteikt pie kura dzīves scenārija pieder pats skolēns;
2.Veicināt prasmes uzklausīt otru cilvēku;
3.Veicināt prasmi sadarboties;
4.Veicināt empātijas attīstību;
5.Veicināt prasmi pasniegt informāciju;
Uzdevumi:
1.Mazināt spriedzi, izmantojot sākuma jautājumu:” Kas jauns, labs ir noticis šodien?”;
2.Noorganizēt Prāta vētru – Kas tavuprāt ir Dzīves scenāriji?
3.Piedāvāt skolēniem grupu darbu un izskaidrot veicamo uzdevumu;
4.Paskaidrot, kā pierakstīt citu skolēnu sniegto informāciju;
Metodiskie materiāli:
1.Izdales materiāls grupu darbam ( sakopēts );
2.Darba lapa Dzīves scenāriji;
Metodes:
1.Aplis;
2.Dialoģiskā metode;
3.Prāta vētra;
4.Grupu darbs – veselā salikšana no daļām;
Mērķauditorija:
Alūksnes vidusskolas 11. a un 11. b klases skolēni. Vecums 16 – 17 gadi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants