Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes kritēriji informācijas pārraidīšanā', 1.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes kritēriji informācijas pārraidīšanā', 2.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes kritēriji informācijas pārraidīšanā', 3.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes kritēriji informācijas pārraidīšanā', 4.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes kritēriji informācijas pārraidīšanā', 5.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes kritēriji informācijas pārraidīšanā', 6.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes kritēriji informācijas pārraidīšanā', 7.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes kritēriji informācijas pārraidīšanā', 8.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes kritēriji informācijas pārraidīšanā', 9.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes kritēriji informācijas pārraidīšanā', 10.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes kritēriji informācijas pārraidīšanā', 11.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes kritēriji informācijas pārraidīšanā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai nodrošinātu veiksmīgai darbībai un uzņēmuma augšupejai nepieciešamos priekšnoteikumus, ir aktīva iedarbošanās uz patērētāju pieprasījuma veidošanos. Par līdzekli šādai darbībai kalpo reklāma, kas Latvijā ir visplašāk pielietotā noieta veicināšanas metode. Par cik Latvijā ir ļoti plašs un daudzveidīgs preču un pakalpojumu klāsts, kas nepārtraukti mainās un tiek papildināts ar jauniem produktiem un pakalpojumiem, tad ar reklāmas palīdzību var savlaicīgi informēt pircējus gan par mazpazīstamām un jaunām precēm, gan arī atgādināt par jau esošajām un visvairāk pieprasītajām precēm.
Reklāma arvien vairāk ienāk katra cilvēka dzīvē, jo ne televīzija, radio vai žurnāli vairs nav iedomājami bez reklāmas, jo tā ir kļuvusi par masu mediju galveno ieņēmumu avotu. Reklāmas sfēra ir vislabākais veids masveida auditorijas sasniegšanā. Jo efektīvāka būs reklāma, tad reklāmdevējiem būs iespēja iekarot lielāku tirgus daļu.
Darba mērķis ir izpētīt reklāmas efektivitātes kritērijus informācijas pārraidīšanā un izanalizēt 5 TV reklāmas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants