Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Pasaules naftas tirgus attīstība un tā nozīme', 1.
  • Prezentācija 'Pasaules naftas tirgus attīstība un tā nozīme', 2.
  • Prezentācija 'Pasaules naftas tirgus attīstība un tā nozīme', 3.
  • Prezentācija 'Pasaules naftas tirgus attīstība un tā nozīme', 4.
  • Prezentācija 'Pasaules naftas tirgus attīstība un tā nozīme', 5.
  • Prezentācija 'Pasaules naftas tirgus attīstība un tā nozīme', 6.
  • Prezentācija 'Pasaules naftas tirgus attīstība un tā nozīme', 7.
  • Prezentācija 'Pasaules naftas tirgus attīstība un tā nozīme', 8.
  • Prezentācija 'Pasaules naftas tirgus attīstība un tā nozīme', 9.
  • Prezentācija 'Pasaules naftas tirgus attīstība un tā nozīme', 10.
  • Prezentācija 'Pasaules naftas tirgus attīstība un tā nozīme', 11.
  • Prezentācija 'Pasaules naftas tirgus attīstība un tā nozīme', 12.
  • Prezentācija 'Pasaules naftas tirgus attīstība un tā nozīme', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Kas zaudē no naftas cenu paaugstināšanās?
Naftas pārstrādāšanas (rafinēšanas) uzņēmumi
Transporta uzņēmumi (aviosabiedrības, loģistikas uzņēmumi, kuģniecības uzņēmumi)
Ķīmiskā rūpniecība (īpaši plastmasas ražotāji)
Mazumtirgotāji
Auto ražotāji
Lauksaimniecība

Secinājumi
Naftas cenu neveido tikai izmaksas, kas saistītas ar tās ražošanu.
Naftas tirdzniecība sākās jau 19. gs beigās.
Naftas tirgus aug ar katru gadu un naftas patēriņš strauji palielinās, īpaši pēdējā desmitgadē.
No naftas cenas celšanās zaudējumus cieš gandrīz visas uzņēmējdarbības sfēras.
No naftas cenas celšanās galvenokārt iegūst alternatīvo enerģiju un degvielu ražotāji.

Autora komentārsAtvērt
Atlants