Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga vides būtība. Mārketinga iekšējā un ārējā vide', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga vides būtība. Mārketinga iekšējā un ārējā vide', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga vides būtība. Mārketinga iekšējā un ārējā vide', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga vides būtība. Mārketinga iekšējā un ārējā vide', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga vides būtība. Mārketinga iekšējā un ārējā vide', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās enerģijas cenu resursu kāpums ir vērā ņemams, tas ietekmē arī pārējos ražošanas faktorus. Arvien vairāk tiek veikts pretpiesārņojuma spiediens no sabiedrības puses, jo daļa no rūpnieciskajām aktivitātēm ļoti kaitē apkārtējai videi. Viens no būtiskākajiem spēkiem, kas ietekmē cilvēku dzīves ir tehnoloģijas. Katra jauna tehnoloģija kreatīvas destrukcijas spēks, piemēram, automašīnas kaitē dzelzceļam, TV kaitē laikrakstu attīstībai. Tehnoloģiskais process var būt arī sporādisks, piemēram, dzelzceļi veicināja investīcijas, un tad investīcijas izsīka, līdz izveidojās automobiļu ražošana. Tehnoloģiju izmaiņu ātrums mūsdienās ir pieaudzis nežēlīgi. Pirms pārdesmit gadiem nespējām iedomāties skārienjūtīgos telefonus vai jaudīgus datorus ar krāsainajiem printeriem. Mārketinga lēmumus būtiski ietekmē politiskās un juridiskās vides attīstība. Šo visi veido likumi, valstiskās institūcijas un spiediena grupas, kas ietekmē un ierobežo indivīdus un organizācijas. Tiek pieņemta dažāda veida likumdošana, kas regulē uzņēmējdarbību, lai aizsargātu uzņēmumu no negodīgas konkurences, aizsargāt patērētājus no negodīgas uzņēmējdarbības, aizsargāt sabiedrību no uzņēmuma negodīgas uzvedības. Sabiedrība veido mūsu uzskatus, vērtības un normas. Cilvēki gandrīz neapzināti pieņem pasaules uzskatu, kas nosaka to attiecības ar sevi, citiem, organizācijām, sabiedrību, dabu un Visumu. Citas mārketinga speciālistiem interesantas kultūras iezīmes ietver kultūras pamatvērtību stabilitāti, subkultūru un vērtību maiņu laika gaitā . …

Autora komentārsAtvērt
Atlants