Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketings mūzikas nozarē - produktu mārketings, DIY mārketings, sociālo tīklu n', 1.
  • Referāts 'Mārketings mūzikas nozarē - produktu mārketings, DIY mārketings, sociālo tīklu n', 2.
  • Referāts 'Mārketings mūzikas nozarē - produktu mārketings, DIY mārketings, sociālo tīklu n', 3.
  • Referāts 'Mārketings mūzikas nozarē - produktu mārketings, DIY mārketings, sociālo tīklu n', 4.
  • Referāts 'Mārketings mūzikas nozarē - produktu mārketings, DIY mārketings, sociālo tīklu n', 5.
  • Referāts 'Mārketings mūzikas nozarē - produktu mārketings, DIY mārketings, sociālo tīklu n', 6.
  • Referāts 'Mārketings mūzikas nozarē - produktu mārketings, DIY mārketings, sociālo tīklu n', 7.
  • Referāts 'Mārketings mūzikas nozarē - produktu mārketings, DIY mārketings, sociālo tīklu n', 8.
  • Referāts 'Mārketings mūzikas nozarē - produktu mārketings, DIY mārketings, sociālo tīklu n', 9.
  • Referāts 'Mārketings mūzikas nozarē - produktu mārketings, DIY mārketings, sociālo tīklu n', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Produktu mārketings    4
2.  DIY mārketings    6
3.  Sociālo tīklu nozīme    7
  Secinājumi    9
  Bibliogrāfiskais saraksts    10
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Mārketings ir būtiska sastāvdaļa no mūziķa biznesa.
• Reklāma var gan popularizēt, gan tieši otrādi samazināt interesi par mūziķi un viņa darbiem.
• Mārketings ir atslēga uz attīstību un pilnveidošanos, kas atspoguļojas kā apmeklētāju skaits uz mūzikas koncertiem, tūrēm, pārdotāko mūzikas disku un izplatītāko ‘’merčendaizeru’’ skaitu.
• Mūziķu papildus ienākumi ir no pārdotajiem suvenīriem un ‘’merčendaizeru’’, tos var iegādāties pēc konertiem un dažādos veikalols, mūziķi tādā veidā reklamē un popularizē sevi un savu mūziku.
• Liela nozīme ir tam, vai mūziķim ir savi sociālo tīklu konti, lai fani var sekot līdzi viņu aktivitātēm.
• Būtiski ir padomāt arī par tiem cilvēkiem, kuri nav uzauguši tehnoloģiju laikmetā, cita pieeja kā uzrunāt un piesaisīt šo cilvēku uzmanību, bez datoru un interneta palīdzības.
• Liels mārketinga bonuss ir orģinalitāte un jaunas idejas.
• DIY- Šī mārketinga mērķis ir mūziķa popularizēšana un parādīšanās fanu vidū, fanu zonās un dažādos labdarības pasākumos, ja tas ir nepieciešams.

Autora komentārsAtvērt
Atlants