Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Vai cilvēks ir galvenais mārketinga elements?', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Viennozīmīgi varu teikt, ka cilvēks ir mārketinga galvenais elements. Tā pamata uzdevums ir palielināt preču un pakalpojumu patēriņu, lai gūtu iespējami lielāku peļņu. Kā to panākt? Protams, tas izdarāms tikai ar cilvēka palīdzību. Mārketinga speciālistam nav vajadzīgi daudz tehniskie palīglīdzekļi, svarīgākais ir speciālista radošā doma, idejas, fantāzija. Protams, ka dators un citi tehniskie līdzekļi atvieglo tāda veida darbu, bet bez tā var arī iztikt. Mārketinga speciālistam ir ļoti svarīga viņa izglītība, jeb „tas, kas viņam ir galvā”. Tie ir galvenie viņa darba instrumenti. Visjaudīgākā tehnika nespēs paveikt to, ko cilvēka prāts un fantāzija. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants