Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 1.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 2.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 3.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 4.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 5.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 6.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 7.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 8.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 9.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 10.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 11.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 12.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 13.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 14.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 15.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 16.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 17.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 18.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 19.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 20.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 21.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 22.
  • Referāts 'Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS "Baltijas Izaugsmes Grupa"', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Mārketings. Mārketinga komunikācija. Stratēģija    3
1.1.  Mārketinga pētījumi    4
1.2.  Mārketinga pasākumu plāns    4
2.  Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS „Baltijas Izaugsmes Grupa”    5
2.1.  Mārketinga stratēģijas AS „Baltijas Izaugsmes Grupa”    6
2.2.  Mārketinga problēmas un iespējas    7
2.3.  Mērķa tirgus izvēle    7
2.4.  Plāna izpildīšana    8
2.5.  Plāna novērtēšana    8
2.6.  Reklāmas plāns    8
2.7.  Stratēģiskie reklāmas lēmumi    9
2.8.  Izpildījums un novērtējums    9
2.9.  Reklāmas budžets    9
2.10.  Reklāmas kampaņa    10
2.11.  Situācijas analīze    10
2.12.  Problēmu un iespējamību analīze    11
2.13.  Kampaņas stratēģija    11
2.14.  Kampaņas fāzes    11
2.15.  Novērtējums    12
2.16.  AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” reklāmas kampaņas    12
3.  Kļūdas komunikācijā    15
4.  Kā saglabāt stabilu vietu tirgū jeb konkurences monitorings    19
4.1.  Izpētes mērķis    19
4.2.  Konkurentu segmentācija un izpēte    20
4.3.  Secinājumi un risinājumi    21
5.  Mārketinga komunikācijas palielināšanas un uzlabošanas iespējas AS „Baltijas Izaugsmes Grupa”    23
Darba fragmentsAizvērt

Viss ir ļoti vienkārši. Tirgus ir vieta, kur notiek preču apmaiņa pret citām precēm vai naudu. Ja Jūs ko ražojat vai sniedzat pakalpojumus, Jums būtu jāzina kā labāk savu ražojumu tirgū piedāvāt. Kā nodrošināt tā arvien lielākus pārdošanas apjomus. Kā rīkoties apgūstot jaunus tirgus; vai ko darīt, ja sāncensis atņem jau iekaroto tirgus daļu. Un vispār, tāpēc, lai dzīve visiem uzņēmējiem būtu interesantāka, ir radīts mārketings.
Mārketinga viena no galvenajām funkcijām ir - prognozēt un analizēt nākotni. Uzņēmuma mārketinga nodaļai var būt graša cena, ja tā galvenokārt nodarbojas ar esošās situācijas analīzi, vai vēl sliktāk- analizē savas kļūdas pagātnē. Tās galvenais uzdevums - skatīties nākotnē, modelēt visdažādākās mārketinga situācijas, tirgus segmentu un piedāvājumu - pieprasījumu maiņas, kas būs konkrētajā tirgū tikai pēc gadiem. Īsāk izsakoties - mārketinga nodaļai ir jādzīvo nākotnē, neatraujoties no realitātes. Tas patiešām ir grūti izpildāms uzdevums, bet reāls.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants