| Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
| Ievads | 3 | |
| 1. | Audzēkņu (-a) sagatavotības vērtējums, sagatavošanas procesa mērķi, uzdevumi | 6 |
| 1.1. | Sportista raksturojums (vecums, dzimums u.c. faktori) | 6 |
| 1.2. | Kontrolvingrinājumi sagatavotības novērtēšanā | 8 |
| 1.3. | Sportista uzrādīto rezultātu analīze | 13 |
| 1.4. | Sportista sagatavošanas procesa mērķis šajā sezonā (galvenās sacensības) | 15 |
| 1.5. | Būtiskāko sagatavošanas veidu un to uzdevumu raksturojums sezonā (fiziskā, tehniskā, taktiskā, integrālā, teorētiskā, psiholoģiskā) | 16 |
| 2. | Treniņu darba plānošana | 16 |
| 2.1. | Sporta veida gada cikla periodu mērķi | 16 |
| 2.2. | Fiziskās īpašības un to attīstīšanas metodes | 17 |
| 2.3. | Treniņu gada plāns | 19 |
| 2.4. | Treniņu mezocikla (mēneša) plāns | 22 |
| 2.5. | Treniņu mikrocikla (nedēļas) plāns | 23 |
| 3. | Treniņu nodarbības konspekts | 25 |
| 4. | Izmantotā literatūra | 27 |
Latvijā „fitness“ un tā izpausmes ir samērā jauna sociāla iezīme kura ir ienākusi no ārvalstīm
pēdējos 15 gadus. Taču pamazām tā veido stabilu nišu kopējā Latvijas sporta industrijā.
Kaut arī pirms „fitnesa“ ienākšanas Latvijā, bijušajā Latvijas Padomju Sociālistiskā Republikā
(LPSR) sports un tās nodrošinājums bija salīdzinoši augstā līemenī, taču tas vairāk attiecās uz
sacensību sportu (vieglatlētika, vingrošana, sporta spēlēm, smagatlētika), sportistu sagatavošanu
augsta līmeņa sacensībām. Savukārt masveida sports, jeb kā to šodien dēvē – „veselības sports“ bija
vairāk orientēts uz jauniešiem kurus pamatā gatavoja aktīvam darbam un aizsardzībai jaunas, ārējās
agresijas gadījumā. Lai sekmētu vispārīgu jauniešu fiziskās attīstības līmeņa celšanu, tā laika valdošā
sistēmas pārstāvji ieviesa pat speciālas normas (GDA normas) kuras paredzēja noteikta sporta līmeņa
sasniegšanas sekmēšanu. Taču pieaugušie iedzīvotāji ar „veselība sportu“ nodarbojās salīdzinoši maz,
ko daļēji kompensēja liels fiziskā darba īpatsvars. …
Detalizēts treniņu plāna projekts fitnesā (trenniņu gada plāns). Sportista anamnēze, mērķu un uzdevumu izvirzīšana, apraksti, diagrammas, kopējā slodzes apjoma sadalījums, treniņu skaits, apjoms, intensitāte un sadalījums uz gadu.
Materiāls ir PDF formātā.


























