Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Latvijas Universitātes 1.kursa studentu viedoklis par televīzijas reklāmām', 1.
  • Prezentācija 'Latvijas Universitātes 1.kursa studentu viedoklis par televīzijas reklāmām', 2.
  • Prezentācija 'Latvijas Universitātes 1.kursa studentu viedoklis par televīzijas reklāmām', 3.
  • Prezentācija 'Latvijas Universitātes 1.kursa studentu viedoklis par televīzijas reklāmām', 4.
  • Prezentācija 'Latvijas Universitātes 1.kursa studentu viedoklis par televīzijas reklāmām', 5.
  • Prezentācija 'Latvijas Universitātes 1.kursa studentu viedoklis par televīzijas reklāmām', 6.
  • Prezentācija 'Latvijas Universitātes 1.kursa studentu viedoklis par televīzijas reklāmām', 7.
  • Prezentācija 'Latvijas Universitātes 1.kursa studentu viedoklis par televīzijas reklāmām', 8.
  • Prezentācija 'Latvijas Universitātes 1.kursa studentu viedoklis par televīzijas reklāmām', 9.
  • Prezentācija 'Latvijas Universitātes 1.kursa studentu viedoklis par televīzijas reklāmām', 10.
  • Prezentācija 'Latvijas Universitātes 1.kursa studentu viedoklis par televīzijas reklāmām', 11.
  • Prezentācija 'Latvijas Universitātes 1.kursa studentu viedoklis par televīzijas reklāmām', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Reklāmu raidlaiks ir samērā ilgs, tās aizņem vidēji 20% no pārraides garuma- hipotēze neapstiprinājās;
Anketēšana, kā otrā pielietotā metode, atklāj studentu negatīvo priekšstatu par TV reklāmām- izvirzītā hipotēze apstiprinājās;

Daļēji apstiprinot izvirzīto hipotēzi, 1. kursa studenti kā galvenos, svarīgākos aspektus min oriģinalitāti un humoru, iesaistītos jokus;
Vairums no studentiem (78%) uzskata, ka vajadzētu aizliegt visas vai daļu no minētajām (politiskās, alkohola, seksuāla rakstura, medikamentu un higiēnas preču) reklāmām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants