Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Mans ķermenis un rūpes par tā veselību', 1.
  • Prakses atskaite 'Mans ķermenis un rūpes par tā veselību', 2.
  • Prakses atskaite 'Mans ķermenis un rūpes par tā veselību', 3.
  • Prakses atskaite 'Mans ķermenis un rūpes par tā veselību', 4.
  • Prakses atskaite 'Mans ķermenis un rūpes par tā veselību', 5.
  • Prakses atskaite 'Mans ķermenis un rūpes par tā veselību', 6.
  • Prakses atskaite 'Mans ķermenis un rūpes par tā veselību', 7.
  • Prakses atskaite 'Mans ķermenis un rūpes par tā veselību', 8.
  • Prakses atskaite 'Mans ķermenis un rūpes par tā veselību', 9.
  • Prakses atskaite 'Mans ķermenis un rūpes par tā veselību', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmdiena „TĀDS ES ESMU”

MĒRĶIS : Rosināt parādīt sava ķermeņa daļas un apzināties savas prasmes rūpēties par tām.
DOMINANTE: Apkārtne un sabiedrība
PAKĀRTOTIE DARBĪBAS VEIDI: Runa , mūzika
UZDEVUMI:
1.Atpazīt sevi spogulī, nosaukt savu vārdu, ķermeņa daļas.
2.Vārdu krājuma paplašināšana un aktivizēšana.
3.Veicināt izrādīt savas izjūtas un prast tās nosaukt ( skumjš, priecīgs).
4.Veicināt ar kustību palīdzību apzināties savu ķermeni.
5.Mācīties sadarboties ar citiem.
MATERIĀLI INTEREŠU CENTROS.
Tematiskais stūrītis – enciklopēdijas, ilustrētā vārdnīca „Cilvēka ķermenis” par tēmu
Lomu rotaļu centrā – tukšas šampūnu pudelītes, ziepju trauciņi, ķemmītes utt.
Matemātikas ( manipulatīvo spēļu) centrā – koka puzles „puisītis” un „meitenīte”
BĒRNU AKTIVITĀTES –
nodarbībā bērni aplūko sevi spogulī, kopīgi tiek noskaidrotas ķermeņa daļas, kas atšķirīgs zēniem un meitenēm ( mati)...
„burvju maisiņš” , kurā ir dažādi priekšmeti – šampūns, ziepes, ķemme u.c, tiek apspēlēts rotaļu veidā šo priekšmetu pielietojums...
tiek pievērsta uzmanība tam, ka katrs bērniņš var rūpēties par savu veselību, (higiēna) it īpaši mazgājot rokas...es gribu būt vesels un priecīgs...
pēc āra pastaigas pastiprināti pievērš uzmanību roku tīrībai....
sporta nodarbībās – „ko prot mūsu rociņas, kājiņas”…

Autora komentārsAtvērt
Atlants