Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Interneta atkarība jauniešu vidū 2011.gadā', 1.
  • Konspekts 'Interneta atkarība jauniešu vidū 2011.gadā', 2.
  • Konspekts 'Interneta atkarība jauniešu vidū 2011.gadā', 3.
  • Konspekts 'Interneta atkarība jauniešu vidū 2011.gadā', 4.
  • Konspekts 'Interneta atkarība jauniešu vidū 2011.gadā', 5.
  • Konspekts 'Interneta atkarība jauniešu vidū 2011.gadā', 6.
  • Konspekts 'Interneta atkarība jauniešu vidū 2011.gadā', 7.
  • Konspekts 'Interneta atkarība jauniešu vidū 2011.gadā', 8.
  • Konspekts 'Interneta atkarība jauniešu vidū 2011.gadā', 9.
  • Konspekts 'Interneta atkarība jauniešu vidū 2011.gadā', 10.
  • Konspekts 'Interneta atkarība jauniešu vidū 2011.gadā', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Patlaban Internets ir viens no vislielākajiem pasaules informācijas avotiem – tas ir neapšaubāms fakts. Zināmas Interneta īpašības – starplietotāju saites ātrums un plaša pieejamība gan no attāluma, gan tuvumā – dod iespējas izmantot Internetu kā izziņas instrumentu, kā saskarsmes veidu. Psihologiem jau ir zināms, ka cilvēkā psihe spējīga atspoguļot ne tikai objektīvo realitāti, tā kā mums tas parasti saprotams, bet arī spējīga atspoguļot jebkuru realitāti, jebkuru cilvēka sensoro stimulāciju. Tas tika apliecināts, pēc jauno tehnisko līdzekļu izgudrošanas. Virtuālā realitāte, kura veido virtuālo pasauli - tīkla datorspēļu pasauli, datorsaskarsmes pasauli, Interneta pasauli - dod indivīdam iespaidu, ka tā ir reāla pasaule, reāla vide, Interneta-lietotājam rodas tā saucamais klātbūtnes efekts. Tas ir ļoti interesants fenomens – cilvēka psihe ar sava prāta un apziņas palīdzību var papildināt, pilnveidot virtuālās pasaules nepilnību līdz pilnvērtīgas realitātes līmenim.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants