Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.07.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 1.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 2.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 3.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 4.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 5.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 6.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 7.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 8.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 9.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 10.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 11.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 12.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 13.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 14.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 15.
  • Referāts 'Raksturs – cilvēka individuālpsiholoģiskās īpašības', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Rakstura jēdziens, tā būtība un nozīme    4
2.  Rakstura veidošanās un attīstība    5
3.  Rakstura struktūra un tipoloģija    8
  Secinājumi    14
  Literatūras saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Individuālās psiholoģiskās īpašības sauc par personības garīgās aktivitātes īpašībām, kas tiek izteiktas temperamentā, raksturā, spējās, jūtās, emocijās, kā arī gribas izpausmē.
Cilvēks nepiedzimst ar gatavām spējām, interesēm, raksturu utt.. Šīs īpašības veidojas cilvēka dzīves laikā, bet uz noteikta dabiska pamata.
Mēģinot novērtēt vai raksturot konkrētu cilvēku, mēs runājam par viņa raksturu. Turklāt visbiežāk mēs cenšamies novērtēt cilvēku kādā darbībā, cilvēka attieksmē pret sevi, citiem un apkārtējo realitāti. Piemēram, daži cilvēki dod priekšroku vissarežģītākajiem un grūtākajiem aktivitāšu veidiem, tas viņiem dod prieku meklēt un pārvarēt šķēršļus; citi izvēlas vienkāršākas aktivitātes. Dažiem ir svarīgi, ar kādiem rezultātiem viņi veic šo vai citu darbu, vai viņiem izdodas pārspēt citus. Savukārt citiem tas var būt vienaldzīgs, un viņi ir apmierināti tikai ar to, ka viņi šo darbu veic ne sliktāk kā pārējie.

Atlants