Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Masu komunikācijas teorijas - kopsavilkums', 1.
  • Konspekts 'Masu komunikācijas teorijas - kopsavilkums', 2.
  • Konspekts 'Masu komunikācijas teorijas - kopsavilkums', 3.
  • Konspekts 'Masu komunikācijas teorijas - kopsavilkums', 4.
Darba fragmentsAizvērt

2013. gada 21. novembra materiāls/ A necessary Disenchantment
Šajā video Niks Koldrijs izvērtē/analizē digitālā laikmeta mītus par sociālo mediju platformām un “Big Data” jeb lielo datu vērtību. Viņš veido apgalvojumu par to kā gan būtu jāskatās uz medijiem un sabiedrību, kas lieto medijus. Cilvēki ir tendēti atrast nozīmes simboliem, jo mediji veido kopīgu telpu. Sociālo portālu gadījumā tie veido virtuālo telpu, arī virtuālās kopienas. Mītus par sociālajiem medijiem un to telpu veidojam ne jau domājot, bet gan ikdienā izmantojot medijus.
Koldrijs iznes trīs mītu idejas. Pirmā mītu ideja ir mediju centrs, tad seko otrais mīts par mūsu ikdienas praksi. Un trešais ir “Big Data” jeb lielie dati. ”Big Data” ir visdīvainākais no mediju rīkiem. Šajā gadījumā viss notiek virtuāli un ar datu pārnesi. Dati ir sarežģīti, tos nav iespējams “ieslodzīt”. Tomēr, manuprāt, visi šie trīs Kodrija aplūkotie mīti savstarpēji mijiedarbojas, jo gan ikdienas prakse, gan medijs, kurš ir centrā, kā arī lielie dati ir savstarpēji saistīti. Piemēram, es ar savu sociālo mediju platformu Instagram, esmu centrā ar savu ziņu plūsmu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants