Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Reklāma žurnālos', 1.
  • Prezentācija 'Reklāma žurnālos', 2.
  • Prezentācija 'Reklāma žurnālos', 3.
  • Prezentācija 'Reklāma žurnālos', 4.
  • Prezentācija 'Reklāma žurnālos', 5.
  • Prezentācija 'Reklāma žurnālos', 6.
  • Prezentācija 'Reklāma žurnālos', 7.
  • Prezentācija 'Reklāma žurnālos', 8.
  • Prezentācija 'Reklāma žurnālos', 9.
  • Prezentācija 'Reklāma žurnālos', 10.
  • Prezentācija 'Reklāma žurnālos', 11.
  • Prezentācija 'Reklāma žurnālos', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas apjoms Latvijas žurnālos
Reklāmas apjoms pagājušā gada septembrī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar augustu, ir pieaudzis par 34%. Attiecīgi septembrī tika reģistrēti 2,53 miljoni cm², bet augustā - 1,89 miljoni cm² reklāmas.
Salīdzinoši visvairāk ir pieaudzis interneta tirgus - par 60%, otrs lielākais pieaugums ir bijis žurnālu tirgum - par 39% un trešais lielākais kāpums ir vides reklāmas tirgum - par 18%.
Lielākie reklāmdevēji žurnālos
Reklāmas kļuvušas lielākas un aizņem vairāk laukuma, bet to skaits ir mazāks.
Lielākie reklāmdevēji žurnālos (pēc reklāmas laukuma cm²) septembrī bijuši: Bite, LMT, L’Oreal, Maxima, Elkor, Parex, Hansabanka, Rimi, Lattelecom, Tele2.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants