• Mācību modeļa "Bērncentrētais mācību modelis" analīze

     

    Eseja2 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Mācību modeļa "Bērncentrētais mācību modelis" analīze', 1.
  • Eseja 'Mācību modeļa "Bērncentrētais mācību modelis" analīze', 2.
  • Eseja 'Mācību modeļa "Bērncentrētais mācību modelis" analīze', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Kā vienu no mīnusiem varu minēt to, ka pastāv iespēja, ka bērnam būs grūtāk iekļauties tradicionālajā skolā, bērnam nebūs izteikta vēlme konkurēt ar citiem, jo Montesori pedagoģijā ir izslēgta konkurētspēja starp bērniem, bet iespējams, šiem bērniem nevajadzēs konkurences garu, jo viņš ar saviem argumentiem, rīcību panāks savu vēlmi, gribu.
Esmu lasījusi negatīvas atsauksmes par šo modeli, ka bērniem, kuri mācījušies pēc šī modeļa ir grūti iekļauties tradicionālajā skolā, jo viņiem ir citādāka domāšana, rīcība, bet domāju, ka reti kuram rastos problēmas, jo šis bērns mācījies pēc šī modeļa jau no agras bērnības, vairākus gadus, viņš ir kā iekodēts, domāju, ka šie bērni māk pastāvēt par sevi, savām idejām un veidiem, kā viņi organizē savu darbu, iespējams, ka viņi ar saviem argumentiem pat liktu aizdomāties tradicionālo skolu pedagogiem, par to kā būtu jāmāca un kāda vide jāveido un kādai jābūt īsta pedagoga attieksmei pret skolēnu.

Atlants