Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 1.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 2.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 3.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 4.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 5.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 6.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 7.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 8.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 9.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 10.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 11.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 12.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 13.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 14.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 15.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 16.
  • Referāts 'Eiropas Savienības fondu administrēšanas problēmas', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  EIROPAS SAVIENĪBAS STRUKTŪRFONDI, TO DARBĪBA LATVIJĀ    5
1.1.  Eiropas Savienības struktūrfondi    5
1.1.1.  Eiropas Sociālais fonds    6
1.1.2.  Eiropas Reģionālās attīstības fonds    6
1.1.3.  Eiropas Kohēzijas fonds    6
1.1.4.  Citi ES struktūrfondi    6
1.2.  Eiropas Savienības struktūrfondu administrēšana Latvijā    7
2.  GALVENĀS PROBLĒMAS ES FONDU ADMINISTRĒŠANĀ    9
  Nobeigums    13
  Izmantoto literatūras un citu avotu saraksts    14
  PIELIKUMS    16
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Izzinot pieejamo informāciju par Eiropas Savienības struktūrfondiem un to darbības organizāciju un administrēšanu Latvijā, var secināt, ka kopumā situācija ir vērtējama pietiekami apmierinoši. To var pamatot ar to, ka, lai arī pastāv noteiktas problēmas institūcijās, kā piemēram, kapacitātes trūkums, kā arī daži trūkumi finansējamo projektu vērtēšanas sistēmā, tie tomēr nepadara situāciju būtiski problemātisku un kļūdainu.
Turklāt, var secināt, ka šīs un citas problēmas, bet it sevišķi projektu lietderības izvērtēšanas problēmu risinās arī pašas Eiropas Savienības institūcijas ar rekomendāciju sistēmas vai pat politisku nosacījumu palīdzību. Ja tiks ieviesti šādi ES fondu līdzekļu organizācijas nosacījumi, dalībvalstīm, arī Latvijai, un to atbildīgajām institūcijām situācija visticamāk atvieglosies, jo būs skaidrs, kādas darbības veicamas sekmīgākai un vērtīgākai valstij piešķirto līdzekļu izlietošanai. Tomēr atliek vien gaidīt, kādus soļus spers Eiropas Savienības institūcijas, lai izstrādātu atjaunotos nosacījumus ES fondu līdzekļu iegūšanai.
Prognozējams, ka sīkāka informācija par šo tematu tiks izskatīta un paziņota 2018. gada vasarā, kā rezultātā dalībvalstīm tiks dots vēl pietiekami ilgs laiks (līdz 2021. gadam, kad spēkā stāsies jaunais plānošanas periods), lai sakārtotu un uzlabotu savas ES fondu administrēšanas sistēmas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants