Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Banku pakalpojumu kvalitātes raksturojums', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Attīstoties tehnoloģiskajām iespējām un bankām vairāk uzmanības pievēršot klientu ērtībām, banku sniegto pakalpojumu kvalitāte ir sasniegusi augstu līmeni.

Pozitīvais:
• Ir pieejams plašs pakalpojumu klāsts, banku darbinieki ir informēti un kompetenti veikt savus pienākumus;
• Pakalpojumu sniegšanai tiek izmantotas modernas tehnoloģijas, kas pastāvīgi attīstās un ik pa laikam piedāvā arvien jaunas iespējas (piemēram, tagad darbojas arī bankas automāti, no kuriem naudiņu var ne tikai izņemt, bet to tajos arī ieskaitīt);
• Maksa par banku pakalpojumiem ir samērā neliela, lai gan tā atšķiras dažādās bankās;
• Sniegtie pakalpojumi ir ļoti dažādi un atbilstoši dažādām klientu grupām, piemēram, internetbanka, telefonbanka u.c.
• Ir pieejamas dažādas iespējas, piemēram, rēķinu nomaksa internetā. Lai gan to izmanto tikai neliela daļa iedzīvotāju, tomēr arī šādu pakalpojumu kvalitāte ir augsta un lietotāji var uzticēties šai sistēmai;

Autora komentārsAtvērt
Atlants