Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 5.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 6.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 7.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Komunicēšanās process starptautiskajā mārketingā. Komunikāciju var definēt kā darījumu procesu, kurā divas vai vairākas puses savstarpēji apmainās ar informāciju, tās nozīmi skaidrojot ar noteiktu simbolu palīdzību. Komunikāciju raksturo šādas iezīmes: tā ir apzināta darbība; tā ir darījums un tā balstās uz simboliem. Cilvēki jebkurā pasaules vietā nav telepātiskas būtnes, tādēļ komunikācijas procesā atsevišķi jēdzieni jāizskaidro, izmantojot simbolus, kas vajadzīgi, lai saprastu domas. Tātad komunikācijā iesaistītājiem dalībniekiem jābūt līdzīgai izpratnei par izmantoto simbolu nozīmi. Informācijas sūtītāja un saņēmēja pieredzei jābūt līdzīgai vismaz dažos aspektos, piemēram, valodas ziņā. Piemēram, reklāmās parasti tiek izmantoti tādi populārās kultūras elementi kā televīzijas raidījumi, sakāmvārdi un populāri izteicieni, vārdu spēles un zemteksti, ko auditorija saprot tāpēc, ka pazīst konkrēto kultūrvidi. Šī iemesla dēļ citu zemju televīzijas reklāmas cittautiešiem nereti šķiet dīvainas vai pat nesaprotamas. Seši galvenie efektīvas mārketinga komunikācijas izveides posmi ir: mērķa auditorijas noteikšana. Citiem vārdiem sakot, jāizlemj, kam jāadresē informācija. Vēlamās atbildes reakcijas formulēšana- jānosaka, kādu auditoriju dalībnieku rīcību pēc informācijas gaida mārketinga speciālisti. Ziņojuma satura izvēle- tiek radīts reklāmas teksts. Informācijas līdzekļu izvēle- laikraksts, televīzijas programma vai radiostacija, kuru mērķa auditorija izmanto visbiežāk. Raksturīgāko iezīmju izvēle- tiek atlasītas tās produkta vai uzņēmuma raksturīgākās iezīmes, kam komunikācijā tiks pievērsta īpaša uzmanība.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants