Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa raksturojums', 1.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa raksturojums', 2.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa raksturojums', 3.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa raksturojums', 4.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa raksturojums', 5.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa raksturojums', 6.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa raksturojums', 7.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa raksturojums', 8.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa raksturojums', 9.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa raksturojums', 10.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa raksturojums', 11.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa raksturojums', 12.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa raksturojums', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  VEIKALA „MĒBEĻU PASAULE LT” DZĪVES CIKLS    4
  MĒRĶA TIRGUS SEGMENTĀCIJA    5
  POZICIONĒŠANAS STRATĒĢIJA    8
  VEIKALA KONKURĒTSPĒJĪGĀS PRIEKŠROCĪBAS    10
  KLIENTU VIEDOKĻA PĒTIJUMI    12
  SECINĀJUMI    14
  BILIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    15
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
„Mēbeļu pasaule LT” veikals atrodas pieauguma dzīves cikla posmā. Tas ir periods, kad pakāpeniski palielinās realizācijas apjoma pieauguma temps, jo pārdošanas apjomi pieaug. Drīzumā veikals sasniegs maksimālo lielumu, bet pēc tam, līdz ar tirgus piesātināšanos, apgrozījums paliks stabils vai arī sāks samazināt.
Veikala mērķauditorija ir cilvēki ar vidējo un zemo ienākumu līmeni; Rīgas, Jūrmalas un Rīgas rajona iedzīvotāji; ģimenes cilvēki; sievietes; cilvēki vecumā no 25-60 gadiem; izglītotie cilvēki; cilvēki, kuri vērtē komfortu, skaistumu, ģimeni, attīstību un ved stabilu dzīvesveidu.
Veikala mārketinga komunikācijas mērķi var būt sekojoši:
• Uzlabot veikala atpazīstamību;
• Stimulēt pircējus veikt pirkumus.
Lai sasniegt pirmo mērķi tiks izmantoti trīs instrumenti – veikala korporatīvās identitātes uzlabošana, sabiedrisko attiecību programma un reklāmas kampaņa.
Otra mērķa sasniegšanai tiks izmantoti dažādi virzīšanas pasākumi – akcijas, atlaides, dāvanas, dalība izstādēs un izpārdošanas. Šādi pasākumi mudinās pircējus pieņemt lēmumu nekavējoties un izvēlēties tieši doto veikalu.
Svarīgākā veikala atšķirīgā īpašība ir liels mēbeļu sortiments. Sortiments mēbeļu tirdzniecībā ir ļoti svarīgs, jo mēbeles ieņem lielu īpatsvaru patērētāju budžetā un mēbeles kalpo ļoti ilgu laiku, ietekmējot cilvēku garastāvokli un ērtību. Vēl viens svarīgs faktors ir tas, ka veikalā tirgotās „Polialex” ražotās mēbeles ir unikālas (veco laiku stila mēbeles). Tas padara „Mēbeļu pasaule LT” sortimentu atšķirīgu no konkurentiem, jo veikalā var atrast tādas mēbeles, kuru nav citiem mēbeļu tirgotājiem. Nākamā konkurētspējīgā īpašība ir mēbeļu kvalitāte. Kvalitāte spēlē ļoti lielu lomu, jo mēbeles parasti tiek izmantotas katru dienu. Tas viss nodrošina klientu piesaisti ilgtermiņa.

Autora komentārsAtvērt
Atlants