Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 11.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 12.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 13.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 14.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 15.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 16.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 17.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 18.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 19.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 20.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 21.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 22.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 23.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 24.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 25.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 26.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 27.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 28.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 29.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 30.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 31.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 32.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 33.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 34.
  • Prezentācija 'Mārketinga projekts', 35.
Darba fragmentsAizvērt

1.Situācijas analīze
Situācijas analīzei tiek izmantota „Lauku ceļotāja” veiktā aptauja.
1.1.Klientu loka noteikšana
Tika aptaujāti 249 respondenti, no kuriem 171 Latvijas iedzīvotājs un 78 ārzemnieki. Aptaujas tika veiktas Asociācijas "Lauku ceļotājs" birojā, tūrisma informācijas centros Latvijā, ar e-pasta palīdzību, izsūtot aptaujas anketas cilvēkiem, kas izrādījuši interesi par atpūtu Baltijas valstu laukos. Aptauja bija brīvprātīga, tādēļ tiek izdarīts pieņēmums, ka respondenti ir ieinteresēti lauku tūrismā tātad ir potenciālie lauku tūristi.
No ārvalstu respondentiem gandrīz visi (97%) jau ir bijuši Latvijā, 55% - Igaunijā un 49% - Lietuvā un lielākā daļa (78%) ir atpūtušies Baltijas valstu laukos. Lielākā daļa (62%) Latvijas respondentu ir sievietes, savukārt lielākā daļa (69%) ārvalstu respondentu ir vīrieši.
Mazliet vairāk kā puse (54%) Latvijas respondentu ir vecumā no 26-45 gadiem, 36% respondentu ir vecumā no 18-25 gadiem. Latvijas respondenti vecumā no 46-60 gadiem ir tikai 4% un vecāki par 60 gadiem - tikai 2%. Respondenti jaunāki par 18 gadiem ir tikai 1%. Arī ārzemju respondentu tāpat kā Latvijas respondentu vidū, gandrīz pusi (49%) sastāda cilvēki vecumā no 26-45 gadiem. Tomēr salīdzinot ar Latvijas respondentiem, ārzemnieku vecumā no 46-60 gadiem ir vairāk - 26%, savukārt ārzemnieku vecumā no 18-25 gadiem ir mazāk - 17%. Respondentu, kas vecāki par 60 gadiem un jaunāki par 18 gadiem ārzemju respondentu vidū ir vairāk nekā Latvijas respondentu vidū - 4% un 3%.
Secinājumi:
*Galvenās lauku tūrismā ieinteresētās vecuma grupas ir cilvēki vecumā no 18-60 gadiem. Būtiski, ka Latvijas iedzīvotāju vidū lauku tūristu grupa ir jaunāka - vecumā no 18-45 gadiem, bet ārzemju respondentu vidū vecāka - vecumā no 26-60 gadiem.
*Latvijas iedzīvotāju vidū galvenās lauku tūrisma mērķgrupas ir biroju darbinieki un vadītāji, studenti un skolnieki, projektu vadītāji, juristi, ekonomikas un finansu jomā strādājošie un valsts administrācijā nodarbinātie cilvēki. Ārvalstu tāpat kā Latvijas respondentu vidū galvenās mērķgrupas ir Studenti un skolnieki, valsts administrācijā nodarbinātie cilvēki un biroju darbinieki un vadītāji. Ārvalstu respondentu vidū, atšķirībā no Latvijas, par mērķgrupām uzskatāmi arī izglītībā un zinātnē strādājošie, medicīnas un tehniskie darbinieki. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants