Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Sociālas reklāmas semiotiska analīze', 1.
  • Eseja 'Sociālas reklāmas semiotiska analīze', 2.
  • Eseja 'Sociālas reklāmas semiotiska analīze', 3.
  • Eseja 'Sociālas reklāmas semiotiska analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Reklamētais produkts ir sociāla rakstura problēma, proti, alkoholisms, kas ir ļoti izplatīta starp pilnīgi visām vecuma grupām, ir viens no galvenajiem problēmsituāciju katalizatoriem un saasinātājiem daudzās ģimenēs, viens no svarīgākajiem vardarbības veicinātājiem.
Šīs reklāmas galvenā mērķauditorija ir jaunieši vecumā no divpadsmit līdz astoņpadsmit gadiem, kuri paši nespēj pilnībā kontrolēt un atbildēt par savu rīcību un sekām. Protams, arī cita vecuma cilvēki reklāmu uztvers un iespējams arī reaģēs uz reklāmas aicinājumu.
Šī reklāma veidota lielformāta drukai, proti, vides reklāmai un ir paredzēta izvietošanai vietās, kur pulcējas jaunieši, proti, parki, skvēri, sporta iestādes, kultūras nami, u.c. vietās Rīgā un Rīgas rajonā.
Reklāmas primārais mērķis ir mudināt auditoriju, kura ir apzinājusies savu problēmu, meklēt palīdzību un veidus kā no atkarības atbrīvoties. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants