Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Biznesa plāna struktūra', 1.
  • Referāts 'Biznesa plāna struktūra', 2.
  • Referāts 'Biznesa plāna struktūra', 3.
  • Referāts 'Biznesa plāna struktūra', 4.
  • Referāts 'Biznesa plāna struktūra', 5.
  • Referāts 'Biznesa plāna struktūra', 6.
  • Referāts 'Biznesa plāna struktūra', 7.
  • Referāts 'Biznesa plāna struktūra', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa plāna struktūras paraugā ievada daļā norāda divus galvenos biznesa plāna punktus – 1.punkts ietver biznesa plāna satura rādītāju un 2.punkts ietver biznesa plāna īsu kopsavilkumu.
Kopsavilkuma mērķis ir palīdzēt biznesa plāna lasītājam skaidri saprast, ko var atrast biznesa plānā, kādi jautājumi aplūkoti plānā detalizētā veidā. Tam jābūt īsam un koncentrētam kā arī saistošam un interesantam, lai izraisītu tūlītēju interesi. Kopsavilkums zināmā mērā ir reklāma, ko var izstrādāt tikai tad, ja biznesa plāns ir gatavs. Kopsavilkuma apjomam jābūt ne lielākam par 2-3 lpp.
Biznesa plāna kopsavilkumā ietver:
īsu uzņēmuma raksturojumu (nosaukumu, komercdarbības formu, īpašniekus, atrašanās vietu), apraksta sākotnējo situāciju, no kuras attīsta plānoto darbību (esošais uzņēmums, zeme, cilvēki, ēkas, iekārtas vai tukša vieta);
īsumā raksturo produktu, ko piedāvā tirgū, norādot, kam tas domāts – kādas pircēju vajadzības apmierina, ar ko atšķiras no konkurentu piedāvātajiem, jāuzsver produkta izcilās īpašības;
sniedz īsu tirgus situācijas analīzi, raksturo galvenos konkurentus, viņu darba metodes, norāda, kādi pircēji pirks produktu un kāpēc, cik daudz paredzēts pārdot;
īsumā raksturo ražošanas un darba organizāciju, norādot, kādi ražošanas resursi tiks izmantoti (izejvielas, iekārtas, personāls), apraksta izmantojamās darba metodes un tehnoloģijas;
sniedz koncentrētu mārketinga plāna izklāstu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants