Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 1.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 2.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 3.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 4.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 5.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 6.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 7.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 8.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 9.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 10.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 11.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 12.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 13.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 14.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 15.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 16.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 17.
  • Prakses atskaite 'Stundas plāni vēsturē', 18.
Darba fragmentsAizvērt

11. stunda
Ekonomiskās un sociālās problēmas Rietumeiropas un Austrumeiropas zemēs. Sadzīve
Tēma: Ekonomiskās un sociālās problēmas Rietumeiropas un Austrumeiropas zemēs. Sadzīve
Mērķi:
1. Izskaidrot skolēniem atšķirību starp divu dažādu Eiropas bloku ekonomiku un ekonomisko situāciju kā arī paskaidrot kā tika izmantoti šie līdzekļi.
2. Skaidrot skolēniem kā ekonomiskā situācija ietekmēja cilvēku sadzīvi divos dažādos Eiropas blokos.
3. Prasmes saskatīt cēloņsakarības un paust savu viedokli publiskā diskusijā, ņemot vērā iegūtās zināšanas šajā un iepriekšējās stundās.
Uzdevumi: izglītojoši, zināšanu nostiprināšana
Stundas tips: kārtējā stunda
Metodes un darba formas: prāta vētra, stāstījums, tekstu, attēlu un avotu analīze, pāru darbs, diskusija.
Uzskates un citi mācību līdzekļi: karte
Stundas gatavošanai izmantotā literatūra: mācību grāmata
Stundas gaita:
1. Iepriekšējā stundā iegūtās informācijas pārbaude 5 min.
2. Jaunās vielas izskaidrošana, stāstot 10 min.
3. Skolēni jauno vielu apgūst darbā ar mācību grāmatu tekstiem un avotiem (pāros) 10 min.
4. Diskusija par apgūto vielu 14 min

Autora komentārsAtvērt
Atlants