Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 15.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 16.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 17.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 18.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 19.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 20.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 21.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 22.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 23.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 24.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 25.
  • Referāts 'Klientu piesaiste un skaita palielināšana uzņēmumā', 26.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi


Jau vēsturiski veidojoties tirgum,tam līdzi ir veidojusies konkurence. Mūsdienu pasaulē tā ir kļuvusi nežēlīga un nesaudzē nevienu uzņēmēju.Lai būtu labs uzņēmējs un veidotu konkurētspējīgu uzņēmumu ir nepieciešams nemitīgi augt un attīstīties.Uzņēmējiem ar vien jādomā kā cīnīties ar konkurentiem un kā palielināt savu konkurētspēju plašajā tirgū,kā arī tai pat laikā palielināt savu peļņu.Nemitīgi mainās apstākļi un pasaule attīstās un uzņēmumam jāspēj tikt tam visam līdzi,ja to nespēj tad ātri vien uzņēmumam sākas problēmas ar klientu piesaisti un noturēšanu uzņēmumā.
Pēc darba autora domām SIA „Multisport” ir liels uzņēmums,kas ir izkarojis savu vietu tirgū ar savu „Fans” veikalu tīklu,tā veikali atrodas lielākajās Latvijas pilsētās.Uzņēmums labi strādā ar saviem klientiem un iet līdzi laikam un tehnaloģijām,nemitīgi attīstot savu produktu pieejamību.Uzņēmums labi strādā uz dažādu vecumu grupām,jo tam ir produkti visām paaudzēm.Uzņēmuma iespējas attīstīties ir nemitīgas un izpētot,vai veicot aptaujas tas var noskaidrot,kurās pilsētās,tam būtu iespēja atvērt jaunus veikalus,tādā veidā kļūt pieejamākiem lielākai sabiedrības daļai,jāizpēta,kurās pilsētās būtu pieprasījums vai noiets uz SIA „Multisports” piedāvātajām precēm un jāizkaro sava tirgus daļa arī tajās pilsētās.
Pēc darba autora domām veikalu tīkls varētu mēģināt izkarot savu tirgus daļu arī ārpus Latvijas robežām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants