Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Red Bull" un integrētas mārketinga komunikācijas mijiedarbības aspekti', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  IMK    4
1.1.  IMK raksturojums    4
2.  Red Bull    5
2.1.  Red Bull raksturojums    5
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    17
  Pielikumi    18
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
„Red Bull” var dēvēt var absolūtu enerģijas dzērienu līderi savu konkurentu vidū, jo analizējot doto uzņēmumu pēc IMK parametriem, var noprast, ka tas izmanto visus iespējamos mārketinga komunikācijas sniegtās iespējas.
Tas vairs nav vienkāršs enerģijas dzēriens, tā ir vesela industrija, kas veido vienu veselu un ļoti spēcīgu tēlu.
„Red Bull” cenšas, lai viņu zīmols tiktu asociēts ar tādām īpašībām kā spēku, drošsirdību, ātrumu un veiklību.
Ļoti interesants aspekts, ka „Red Bull” spēja iekarot līderpozīcijas ne tikai sporta dzīvē, bet arī mūzikas industrijā, kas dod vēl vienu plusu zīmola reklamēšanai.
Lai šis tēls būtu noturīgs un viegli atpazīstams, „Red Bull” cenšas būt ne tikai kā galvenais pasākumu organizētājs, bet arī kā aktīvs sponsors, kas piedalās ar savu zīmolu gan mūzikas, gan sporta industrijas pasākumos.
Kā tika noskaidrots, tad „Red Bull” ir arī aktīvs labdarības akciju organizators un dalībnieks, tas atkal ļauj uzlabot sava zīmola imidžu un uzņēmuma tēlu kopumā – sabiedrības acīs.
Viens no svarīgākajiem aspektiem, kuram „Red Bull” vadība liek lielu uzsvaru ir uz savu darbinieku atlasi un apmācību. Viņu mērķis ir izveidot labu apkalpošanu, jo, kā tika atklāts vairākās grāmatās, tad tieši personāls ir katra uzņēmuma dārgākā un nozīmīgākā vērtība.


Autora komentārsAtvērt
Atlants