Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 1.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 2.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 3.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 4.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 5.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 6.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 7.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 8.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 9.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 10.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 11.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 12.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 13.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 14.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 15.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 16.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 17.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 18.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 19.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 20.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 21.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 22.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 23.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 24.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 25.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 26.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 27.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 28.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 29.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 30.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 31.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 32.
  • Referāts 'Jauniešu un pusaudžu mācīšanās motivācijas atšķirības', 33.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Teorētiskais modelis    6
1.1.  Teorētiskais modelis    6
1.2.  Teorētiskā modeļa analīze    7
1.3.  Secinājumi    8
2.nodaļa.  Psiholoģijas teorijas par mācību motivāciju    9
2.1.1.  “Mācīšanās” un “motivācijas” definējums    9
2.1.2.  K.Levina teorija    10
2.1.3.  A.Maslova teorija    11
2.1.4.  G.Olporta teorija    13
2.1.5.  K.Rodžersa teorija    14
2.1.6.  A.Ādlera teorija    15
2.1.7.  Dažādu autoru motivācijas definējums    16
2.2.1.  Mācīšanās motīvu iedalījums    18
2.2.2.  Faktori, kas ietekmē mācību motivāciju    18
2.2.3.  Adaptēšanās process un mācību motivācija    19
2.2.4.  Pozitīvi un negatīvi pastiprinātāji    19
2.2.5.  Sasniegumu motivācija    20
2.3.  Secinājumi    22
3.nodaļa.  Vecumposmu raksturojums    23
3.1.1.  Pusaudžu mācīšanās motivācija    23
3.1.2.  Jauniešu mācīšanās motivācija    26
3.2.  Secinājumi    30, 31
  Nobeigums    32
  Literatūras saraksts    33
Darba fragmentsAizvērt

Kursa darbu izvēlējos rakstīt par mācīšanās motivācijas atšķirībām pusaudžu un jauniešu vecumposmā, jo man šķiet ļoti aktuāla pozitīvas mācīšanās motivācijas veidošana mūsdienu pusaudžiem un jauniešiem.
Jauniešu un pusaudžu vecumposmus izvēlējos tādēļ, ka tieši ar šo vecumposmu skolēniem saistīsies mans tiešais darbs skolā, kā psiholoģijas skolotājai. Kā arī, tie ir vecumposmi, kad ļoti svarīgi skolēniem ir atrast savu vietu sabiedrībā. Notiek lielas pārmaiņas skolēnu dzīvē un tām ir jāspēj pielāgoties.
Ir veikti daudz pētījumi par mācīšanās motivāciju, tās veidošanos mācību procesā, taču “neskatoties uz milzīgu pētījumu skaitu, motivācijas problēma pieskaitāma pie nepietiekami izpētītiem psiholoģijas laukiem” (6., 96)
Markova ir teikusi, ka “motivācijas veidošanu skolas vecumā bez pārspīlējumiem var nosaukt par vienu no mūsdienu skolas centrālajām problēmām, par sabiedriski nozīmīgu jautājumu.”…

Autora komentārsAtvērt
Atlants