• Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā

     

    Referāts15 Sports

Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā', 1.
  • Referāts 'Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā', 2.
  • Referāts 'Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā', 3.
  • Referāts 'Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā', 4.
  • Referāts 'Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā', 5.
  • Referāts 'Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā', 6.
  • Referāts 'Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā', 7.
  • Referāts 'Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā', 8.
  • Referāts 'Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā', 9.
  • Referāts 'Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā', 10.
  • Referāts 'Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā', 11.
  • Referāts 'Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā', 12.
  • Referāts 'Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā', 13.
  • Referāts 'Sporta nozīme jauniešu fiziskajā un garīgajā attīstībā', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sporta veidu vēsturiskā attīstība    4
2.  Sporta nodarbības nozīme skolā    4
2.1.  Sporta nozīme fiziskajā attīstībā    5
3.  Latvijā populārākie sporta veidi    7
3.1.  Futbols    7
3.2.  Basketbols    7
3.3.  Hokejs    8
3.4.  Volejbols    10
4.  Vidusskolēnu attieksme pret sportu kā mācību stundu Jēkabpils Valsts ģimnāzijā    11
  Secinājumi    14
  Izmantotās literatūras saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Sports jauniešiem ieņem nozīmīgu vietu brīvā laika pavadīšanā.
2. Sporta atklājēji bija vīrieši, to pierādīja Senajā Grieķijā.
3. Fiziskas aktivitātes labvēlīgi iespaido veselību.
4. Vispārizglītojošo skolu mācību programmās ir izvirzīti uzdevumi visā bērnu apmācības periodā, bet to galvenais mērķis ir sagatavot skolēnus skolas dzīvei un darbam.
5. Vienāda vecuma skolēnu fiziskās attīstība ir ļoti dažāda, tāpēc to sportisko attīstību nosaka vairāki personības attīstību noteicošie faktori: iedzimtība, mikrovide, makrivide, pašaudzināšana.
6. Sporta veidu fiziskie vingrinājumi attīsta dažādas jaunas kustību iemaņas.
7. Sports kā mācību priekšmeta stunda ir plānota 1- 2 reizes nedēļā, atkarībā no vecuma grupas.
8. Sporta nodarbības skolas vecuma bērniem un jauniešiem ir ļoti svarīgas, jo gandrīz visu fizisko īpašību, no kurām atkarīgas cilvēka fiziskās darba spējas, atīstība vērojama jau skolas vecumā.
9. Datu analizēšanas rezultātā vērojams, ka skolēnu attieksme pret sporta nodarbībām saistībā ar viņu saņemtajiem vērtējumiem gadā sportā ir pozitīva.
10. Lielākajai daļai (92%) 10. – 12.klašu audzēkņu vērtējums gadā sportā ir no 7 – 10 ballēm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants