Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
  • Prezentācija 'Kosmētika un dekoratīvā kosmētika 1940. gados', 1.
  • Prezentācija 'Kosmētika un dekoratīvā kosmētika 1940. gados', 2.
  • Prezentācija 'Kosmētika un dekoratīvā kosmētika 1940. gados', 3.
  • Prezentācija 'Kosmētika un dekoratīvā kosmētika 1940. gados', 4.
  • Prezentācija 'Kosmētika un dekoratīvā kosmētika 1940. gados', 5.
  • Prezentācija 'Kosmētika un dekoratīvā kosmētika 1940. gados', 6.
  • Prezentācija 'Kosmētika un dekoratīvā kosmētika 1940. gados', 7.
  • Prezentācija 'Kosmētika un dekoratīvā kosmētika 1940. gados', 8.
  • Prezentācija 'Kosmētika un dekoratīvā kosmētika 1940. gados', 9.
  • Prezentācija 'Kosmētika un dekoratīvā kosmētika 1940. gados', 10.
  • Prezentācija 'Kosmētika un dekoratīvā kosmētika 1940. gados', 11.
  • Prezentācija 'Kosmētika un dekoratīvā kosmētika 1940. gados', 12.
  • Prezentācija 'Kosmētika un dekoratīvā kosmētika 1940. gados', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Otrā pasaules kara laikā 1940. gados kosmētikas nozari ietekmēja izejvielu deficīts, kas novirzīts kara vajadzībām. Smaržu eļļas, lūpu krāsas un nagu lakas bija grūti pieejamas. Sievietes meklēja alternatīvus līdzekļus, piemēram, izmantojot bietes un krīta bāzes pulveri. ASV un Eiropā atšķīrīgi ietekmēja kosmētikas pieejamība. Neskatoties uz resursu trūkumu, sievietes turpināja lietot grims, tai skaitā uzacu zīmuļus, lūpu krāsas un vaigu sārtumu. Sarkanā lūpu krāsa kļuva populāra, cenšoties panākt dabisku izskatu. Pēc kara kosmētika kļuva lētāka, pieejamāka, un tika ieviesti jauni zīmoli, sekmējot skaistumkopšanas industrijas uzplaukumu.…

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants