Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 1.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 2.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 3.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga stratēģija
Mārketinga stratēģijai jābūt veidotai ar mērķi uz pieprasījuma veidošanu, ko vada slēptie motīvi, tādi kā vajadzību izteikšana. Īpaša uzmanība ir jāvelta slēptajām vajadzībām gan paredzot jaunievedumu, gan tām, kas rodas pēc tā ieviešanas.
Gan mārketinga, gan inovatīvā mārketinga produkta jeb pakalpojuma stratēģija nozīme noteikto mārketinga pasākumu kompleksu un to ieviešanu visās uzņēmuma darbības nodaļās, izplānojot produktu jeb pakalpojumu, iepriekš izzinot patērētāju vajadzības un vēlmēs, ar mērķi racionāli izmantot uzņēmuma budžetu un izvairīties no liekiem tēriņiem.
Mārketinga pirmatnējais uzdevums paredz tirgus izpēti: konkurences un pieprasījuma līmeņa noteikšanu, patērētāja uzvedības analīzi un viņu priekšrocību dinamiku, konkurētspējīgo produktu esamības noteikšanu un inovācijas stabilizācijas iespējas tirgū. Mārketinga vadīšana, kā arī tā stratēģijas izstrāde, ir darbību komplekss, ieskaitot plānošanu, organizēšanu, motivēšanu un kontroli, kas vērsts uz organizācijas darbinieku, finanšu, materiālu un informācijas resursu pilnīgāku izmantošanu, lai sasniegtu organizācija mērķus ar augstāku efektivitāti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants