-
Zīmolvedības veidi un metodes
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Zīmola būtība un loma mārketingā | 4 |
1.1 | Jēdzieni | 4 |
1.2 | Zīmola lietošanas priekšrocības | 5 |
2. | Zīmolvedība | 6 |
2.1 | Zīmola vērtības veidošana un tās palielināšanas modeļi | 6 |
2.1.1 | Brand Asset Valuator modelis | 6 |
2.1.2 | D. Ākera modelis | 8 |
2.1.3 | Brand create modelis | 9 |
2.2 | Zīmola kvantitatīvās vērtēšanas metodes | 10 |
3. | Zīmolvedības process | 12 |
4. | Pozicionēšana | 14 |
5. | Vispārīga informācija par Absolut vodka | 20 |
6. | D. Ākera modelis par Absolut vodka | 21 |
7. | Aptauja par Absolut vodka produktu un zīmolu | 22 |
8. | Secinājumi un priekšlikumi | 24 |
Bibliogrāfiskais saraksts | 25 |
Zīmoli ir viss – Colgate, Coca-cola, Parīze, Lady Gaga un arī mēs esam! Zīmols ir jebkurš apzīmējums, kas ietver asociācijas un nozīmi. Zīmols ir viens no visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Tas ir spēcīgs vizuālais, emocionālais vai racionālais un uzvedības modelis, kas asociējas ar kādu konkrētu uzņēmumu vai produktu. Patērētāji, kuri atceras kādu konkrētu zīmolu, saista to ar noteiktām emocijām – pozitīvām vai negatīvām, vienalga, jo jebkurā no šiem gadījumiem, tas padara viņu iepirkšanās procesu vieglāku – ir vieglāk izvēlēties starp zīmoliem, kas rada konkrētas emocijas.
Šī darba mērķis ir noteikt zīmolvedības nozīmīgumu, veicot aptauju, veicot pētījumu literārajos materiālos un anlizējot konkrēta zīmola popularitāti un lomu konkrētajā nozarē.
…