Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 1.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 2.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 3.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 4.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 5.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 6.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 7.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 8.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 9.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 10.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 11.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 12.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 13.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 14.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 15.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 16.
  • Referāts 'SIA "X" mājas lapas struktūras un tekstu pilnveide', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Darbā izmantotie saīsinājumi    1
  Ievads    3
1.  Internets    4
2.  Mājas lapas izveides principi    5
2.1.  Kas būs mājas lapas apmeklētājs    6
2.2.  Kāds ir mājas lapas uzdevums    6
2.3.  Kā jāizskatās mājas lapai    7
2.3.1.  Krāsa    7
2.3.2.  Navigācija    7
2.3.3.  Dizains un grafika    8
3.  Kādas ir galvenās kļūdas izveidojot mājas lapu    9
4.  Mājas lapas noformējums    9
5.  Informācijas izvietošana mājas lapā    10
5.1.  Vēstījuma veidošana    11
5.2.  Tekstu sagatavošanas principi    11
7.  Vai mājas lapa darbojas    13
8.  Mājas lapas virzīšana    14
  Nobeigums    15
  Izmantotās literatūras (un avotu) saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

SIA „X” mājās lapas pārstrādes nepieciešamība kļuva aktuāla pēc elektroenerģijas tirgus liberalizācijas 2007. gada 1. jūlijā, kas nosaka, ka ikviens klients, tajā skaitā mājsaimniecības, var brīvi izvēlēties savu elektroenerģijas tirgotāju.
Uzņēmuma šobrīd esošā mājas lapa tikusi izveidota 2005. gadā. Šo trīs gadu laikā uzņēmums ir strauji attīstījies, tādēļ nepieciešams pilnveidot uzņēmuma mājas lapu un izvietot tajā aktuālāku informāciju.
Elektroenerģijas tirgus Latvijā kļūst arvien piesātinātāks, tādēļ, ir nepieciešams potenciālos klientus iepazīstināt ar uzņēmumu un tā piedāvātajiem pakalpojumiem.
Mājas lapas izveidošanas mērķis ir veicināt komunikāciju ar potenciālajiem klientiem. Informēt sabiedrību par uzņēmuma darbību un tā sniegtajiem pakalpojumiem. Sniegt informāciju sadarbības partneriem par uzņēmuma patreizējo stāvokli un turpmāko darbības stratēģiju.
Ir svarīgi, lai sabiedrība būtu informēta par šādu alternatīvu elektroenerģijas piegādātāju, kas var sniegt savus pakalpojumus un piedāvāt konkurētspējīgu cenu.
Kursa darba teorētiskās daļas mērķis ir atbildēt uz jautājumiem: Kā veidot veiksmīgu uzņēmuma mājas lapu? Kā organizēt komunikāciju uzņēmuma mājas lapā? Uzņēmuma mājas lapas efektivitāte.
Kā pētniecības metodi darbā izmantošu gadījuma studijas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants